mik73
17-07-2011, 22:43
Hallo,
Voor onder mijn bora TDI met 18" en een vooraslast van 990 kg wil ik een schroefset halen omdat ik niet tevreden ben met de huidige looks van de bilstein vaste set.
Maar ik kom er niet uit welke ik moet nemen?
Ik wil hem niet extreem laag gaan leggen maar gewoon mooi tot op de band. Achter iets hoger omdat ik regelmatig mensen achterin heb.
Ik hou van en sportief rijgedrag maar er moet wel nog enige comfort zijn.
Van alle merken heb ik mijn oog laten vallen op de volgende:
- Weitec Hicon GT
- FK silverline (RVS)
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is qua comfort en kwaliteit tussen deze 2?
Eigenlijk zou ik liever een spax willen hebben maar wat ik heb gezien is dat die een stuk duurder is dan de Weitec en de FK.
Of is er iemand die een adres weet waar ik ze voor een mooie prijs kan krijgen?
Alvaste bedankt voor jullie reactie.
Voor onder mijn bora TDI met 18" en een vooraslast van 990 kg wil ik een schroefset halen omdat ik niet tevreden ben met de huidige looks van de bilstein vaste set.
Maar ik kom er niet uit welke ik moet nemen?
Ik wil hem niet extreem laag gaan leggen maar gewoon mooi tot op de band. Achter iets hoger omdat ik regelmatig mensen achterin heb.
Ik hou van en sportief rijgedrag maar er moet wel nog enige comfort zijn.
Van alle merken heb ik mijn oog laten vallen op de volgende:
- Weitec Hicon GT
- FK silverline (RVS)
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is qua comfort en kwaliteit tussen deze 2?
Eigenlijk zou ik liever een spax willen hebben maar wat ik heb gezien is dat die een stuk duurder is dan de Weitec en de FK.
Of is er iemand die een adres weet waar ik ze voor een mooie prijs kan krijgen?
Alvaste bedankt voor jullie reactie.