View Full Version : Swallowtail meet @ MIVW 7 augustus
evilnyntje
19-07-2011, 15:38
Wie gaat er allemaal met zijn swallowtail naar de MIVW meeting van 7 augustus? Het leek me wel leuk om ze allemaal te verzamelen.
Leuk idee, kijken of ik mijn swallowtail-loze swallowtail van een uitlaat kan voorzien...
Leuk idee :)
Hoop niet dat je een 'Best of Show Swallowtail' prijs in gedachte had...want dan moeten ik en Split gaan strijden om de laatste en 1 na laatste plaats... ;)
Leuk idee :)
Hoop niet dat je een 'Best of Show Swallowtail' prijs in gedachte had...want dan moeten ik en Split gaan strijden om de laatste en 1 na laatste plaats... ;)
dan weet ik wel wie laatste wordt hahaha :thumbup: dik ding (golf) heb je onderhand Chris!
evilnyntje
19-07-2011, 17:53
Haha, nou de mijne is gewoon stock, nog niet verlaagd en nog geen wielen, ik denk dat als bprijs komt hij de winnaar wordt.
Tiefleger
19-07-2011, 19:07
Ik weet haast wel zeker dat Branko (Bprijs) niet gaat.
steven16v
20-07-2011, 08:32
Waar is dat eigenlijk?
Misschien dat ik ga kijken maar de mijne is nog niet rijdbaar. :tongue:
Valkenburg in Zuid Holland...
berg1000
24-07-2011, 10:55
Ik ga er ook heen met mijn swallowtail.
Is er meer info over deze meet?
ik zou wel even in overleg met de organisatie treden ernst... terrein is niet zodanig ingedeeld dat je makkelijk bij elkaar kan gaan staan.
Wees niet bang voor concurrentie (al ben ik dat niet) want mij zul je er niet zien.
Ik vind het een super idee, maar ik ben geen meeting loper.
Er gaat in de toekomst waarschijnlijk nog iets gebeuren in mijn
privé situatie (allemaal leuke dingen, dus geen zorgen :) )
En dan is het plan ook om de swallowtail in de verkoop te doen.
Wat dan het mooiste is, is dat mijn auto al niet het hele land alle
meetings heeft gezien.
Zo heeft de toekomstige eigenaar ook nog wat om te laten zien.
Ik vind het leuk om zo op internet wat te laten zien, maar in het dagelijks
leven hou ik er absoluut niet van om in de picture te staan. :redface:
Mijn blauwe blijft, dat is 1 ding wat zeker is, maar die is niet echt meeting waardig, en het is tenslotte ook bijna een dag rijden voor mij om
die meeting te bezoeken.
Heel veel succes met de meeting ik zou er graag wat leuke foto's van zien :thumbup:
evilnyntje
03-08-2011, 13:07
Ik moet ook afhaken, ik kom wel alleen neem mijn dochter mee van 4 maanden en daarvoor moet ik wat zooi meenemen. Dus ik kom helaas met de golf 4 variant. Ik wil uiteraadr zeker wel ff ouwehoeren. Ik loop rond met een oude groene kinderwagen. Of bij de Volksforumstand.
Ik moet ook afhaken, ik kom wel alleen neem mijn dochter mee van 4 maanden en daarvoor moet ik wat zooi meenemen. Dus ik kom helaas met de golf 4 variant. Ik wil uiteraadr zeker wel ff ouwehoeren. Ik loop rond met een oude groene kinderwagen. Of bij de Volksforumstand.
kan ook in een Golf 1 Ernst .. kom op ...
evilnyntje
03-08-2011, 15:06
kan ook in een Golf 1 Ernst .. kom op ...
Nope, die bak is uit de jaren 60, hughe en anders beschadig ik de swallow te veel.
Nope, die bak is uit de jaren 60, hughe en anders beschadig ik de swallow te veel.
:D hoe deden ze dat in jaren 70 dan :D :D
evilnyntje
03-08-2011, 15:18
:D hoe deden ze dat in jaren 70 dan :D :D
Stouwen en douwen, ik wil dat ding wel een beetje heel laten :)
Stouwen en douwen, ik wil dat ding wel een beetje heel laten :)
Hebben we het nu over de kinderwagen nog steeds? ;)
evilnyntje
03-08-2011, 17:11
Hebben we het nu over de kinderwagen nog steeds? ;)
:D Ja, Chris ik kom zeker nog even buurten en als het zover is kom ik wel langs voor een kosten indicatie.
berg1000
04-08-2011, 10:02
Komen er dan nog wel swallowtails??
Volgens mij krijgen we veel regen :shake:
De mijne is bang voor water!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.