PDA

View Full Version : Audi klinken...waar te koop en hoe duur....neg. ervaringen??


Golfzilla
23-01-2004, 18:46
wie kan mij vertellen waar audi klinken te koop zijn en wat deze tegenwoordig mogen kosten

er zijn hier ook mensen die ermee rond rijden maar zijn er negatieve ervaringen mee??

of zeggen jullie van de orginele klinken zijn veel mooier en die audi dingen mooi weglaten.

hoor het graag allemaal........

grtz Tijs


http://members.home.nl/tijsvanb/peppermint3.jpg

niels_g60-power
23-01-2004, 18:55
bij dealer.....

Golfzilla
23-01-2004, 19:00
bij dealer?????? kun je ze daar ook krijgen met zo'n lasplaat etc. erbij om ze in een golf 2 deur te lassen/maken??

OakgreenVR6
23-01-2004, 19:32
2 gebruikte Audi-deuren halen, heb je alles origineel.

Heleen
23-01-2004, 19:58
Dat zou ik dus NIET doen... krijg je er nooit mooi uit. Je kunt ze krijgen bij JOM, en dus wrsch ook wel bij meer van dat soort zaken. Ook zijn ze vaak op meetings wel te koop, met en zonder korting. Wat ze precies kosten weet ik niet meer, sorry.. erg duur zijn ze niet en dan heb je ze met die plaatjes erbij. Ik vind het wel mooi maar ik ga tegenwoordig meer voor origineel :)

Tommy
23-01-2004, 20:19
NIET DOEN! ;)

Black Devil
23-01-2004, 20:45
Ik vind het mooi, die orginele klinken zijn lelijk, alleen op de wat oudere modellen golf/ jetta 1 vind ik ze vet staat, wel chroom natuurlijk !!

Allart-Ghetta
23-01-2004, 21:25
bij dealer?????? kun je ze daar ook krijgen met zo'n lasplaat etc. erbij om ze in een golf 2 deur te lassen/maken??
Wat denk je zelf??? Inclusief lasplaat :rolleyes: :shock:

Golfzilla
23-01-2004, 23:03
Dat zou ik dus NIET doen... krijg je er nooit mooi uit. Je kunt ze krijgen bij JOM

dankjewel, ik had het zelf kunnen verzinnen natuurlijk :rolleyes: maarja
had ook ff op de site gekeken van hun, zal het hier ff neerzette (voor andere mensen misschien)

http://www.jom.de

Handle#1 Türgriffe im Audi-Design, universell, für nahezu alle Fahrzeuge anpassbar, Komplettkit mit Einschweißblechen für 2 Türen. Auch mit Schloss, incl. Schlüsseln!

Bestelleinheit: Satz á 2 Stk.

Preis: ab 79.00 €

http://www.jom.de/produkt_pics/44339200.jpg

Heleen
23-01-2004, 23:39
Volgens mij hadden wij ze toen voor 30 euro, op een meeting.. als je dus nog even geduld hebt kun je jezelf misschien wat geld besparen ;)

Tommy
23-01-2004, 23:52
Ik vind het mooi, die orginele klinken zijn lelijk, alleen op de wat oudere modellen golf/ jetta 1 vind ik ze vet staat, wel chroom natuurlijk !!

originele klinken zijn niet lelijk... jij vindt ze lelijk.. ;)


en de aanschaf is niet zo duur.. maar krijg ze eens mooi strak.. dat kost je het dubbele ben ik bang... :rolleyes:


Ik ben benieuwd wat je gaat doen... ;) :D

Ronald
24-01-2004, 08:48
Ik heb ze ook. Heb er verder geen negatieve ervaringen mee. Natuurlijk is het zaak om ze er netjes in te laten maken en dat dat geld kost moet je er voor over hebben.

De klinken zijn ook te halen bij NL-power. De prijs weet ik zo niet.

Black Devil
24-01-2004, 10:10
Ik vind het mooi, die orginele klinken zijn lelijk, alleen op de wat oudere modellen golf/ jetta 1 vind ik ze vet staat, wel chroom natuurlijk !!

originele klinken zijn niet lelijk... jij vindt ze lelijk.. ;)


en de aanschaf is niet zo duur.. maar krijg ze eens mooi strak.. dat kost je het dubbele ben ik bang... :rolleyes:


Ik ben benieuwd wat je gaat doen... ;) :D

Hahaha, ze staan minder geslaagd op een golf2, ze komen niet tot hun recht.... :D zo beter Tommy haha

da_vwfreak
25-01-2004, 10:05
Waarom zou je die klinken niet uit een audi deur slijpen?? Pieter heeft zelf ook 2 gebruikte audi deuren gekocht. Kerel die ik wel goed ken heeft die audi klinken er uit geslepen en in een Golf 2 deur gelast. Nou moet zegggen die zitten er wel strak in.

Maar mij klinken komen bij NL Power weg.

polog40
25-01-2004, 12:02
En A6 klinken waar zijn die te krijgen?

da_vwfreak
25-01-2004, 13:29
Die A6 klinken zijn wel via mivw te bestellen

Heleen
25-01-2004, 13:31
Waarom zou je die klinken niet uit een audi deur slijpen?? Pieter heeft zelf ook 2 gebruikte audi deuren gekocht. Kerel die ik wel goed ken heeft die audi klinken er uit geslepen en in een Golf 2 deur gelast. Nou moet zegggen die zitten er wel strak in.

Maar mij klinken komen bij NL Power weg.

De keren dat ik klinken zag die uit een Audi waren gehaald zagen die er niet echt fris uit... dus ik zou me de moeite besparen en gewoon nette, nieuwe klinken bij wie-dan-ook halen (alle stylingzaken ter wereld hebben ze wrsch wel liggen), voor het geld hoef je het niet te laten want als je een beetje geduld hebt en een vlot praatje dan heb je dus voor 30 euro of minder in handen.

Edward
27-01-2004, 23:09
doe het niet is mijn advies en haal nieuwe klinken van Jom als je het wel wilt doen. Vette kutklus....