PDA

View Full Version : Luidsprekers + onderhoud open air


Ben_jetta
31-07-2011, 11:35
Besten,

Sinds kort ben ik eigenaar van een lupo 1.4 (open air).
Ik vindt het spijtig dat ik geen luidsprekers heb achteraan, is het mogelijk dit niet al te moeilijk op te lossen? Ik dacht al aan een kabel door te trekken van de radio tot van achter, maar dan is men vraag langs waar enz...

Verder zou ik graag mijn stoffen dakje scheurloos houden. Mijn moeder rijd met een polo open air en daar zitten langs de kanten al kleine scheurtjes in.

Ik zou denken dat je het dan moet invetten, of in alle geval vochtig moet houden, bestaan hier producten voor?

Groeten!

Ivo's
31-07-2011, 17:10
Voor het dakje, kijk naar producten van bijvoorbeeld Raggtop, qua speakers, achter de zijpanelen zitten MEESTAL gaten voorbereid voor speakers.
Hoef je niet met van die lelijke gaten in je hoedenplank rond te rijden...

Ben_jetta
31-07-2011, 22:37
Voor het dakje, kijk naar producten van bijvoorbeeld Raggtop, qua speakers, achter de zijpanelen zitten MEESTAL gaten voorbereid voor speakers.
Hoef je niet met van die lelijke gaten in je hoedenplank rond te rijden...

Ok, dat zou ik dan wel moeten vinden in een auto5 ofzo..

Dat van de speakers ga ik eens nakijken, daar had ik geen weet van, bedankt!

Ben_jetta
07-08-2011, 16:07
Ik heb wat kabels gevonden, naast de passagierszetel achteraan, deze lijken me alleen van de verlichting achteraan te zijn. Of heb ik ergens verkeerd gekeken?

Als ik geen voorbereiding heb voor speakers, hoe kan ik die zelf dan plaatsen. Een kabel vanuit het radio compartiment, langs waar? tot vanachter...

Groeten