View Full Version : Daar is er weer 1, mk2 GTI ori ned '84
Mk1driver
31-07-2011, 18:58
http://link.marktplaats.nl/470381130
Alleen wel een twijfel geval....
Nieuw type deuren....achterplaat...interieur..stuur....grille enz....zou het stiekem een jongere zijn....?
Mk1driver
31-07-2011, 19:12
Alleen wel een twijfel geval....
Nieuw type deuren....achterplaat...interieur..stuur....grille enz....zou het stiekem een jongere zijn....?
Nou je het zegt ja, iets teveel op alleen het kenteken en gewisselde deuren gelet.
Het is idd een twijfelgeval.. Er zitten nog nét geen GL-bumpers op. :P Maar de uitlaat-uitsparing is zo te zien wél van 84.
tsja... als je het alleen aan de uitlaat-uitsparing kunt zien, dan vindt ik het van de rest! :thumbup:
Johan1982MK1
31-07-2011, 21:01
weinig mee gereden zo te zien aan de km. stand :D
Black Devil
01-08-2011, 07:21
Wat een kippenhok zeg...
Ach wat, ff wat orginele spullen er terug op, poetsen, wat knappe foto's maken en hij ziet er weer gelikt uit ;)
Jetta MaNiA
01-08-2011, 08:44
Het is idd een twijfelgeval.. Er zitten nog nét geen GL-bumpers op. :P Maar de uitlaat-uitsparing is zo te zien wél van 84.
Juist niet! De uitlaatuitsparing is juist smaller bij een '84er!
Zie hier een foto van mijn GTI:
http://www.volksforum.com/albums/files/2/8/2/6/DSCF6125-border_original.jpg
Vrees dat dit niet helemaal zuiver is, wel stoer, het kenteken is 2 dagen ouder dan de mijne! Maar heb er sterk twijfels bij of hier niet iets vreemds mee aan de hand is.
Lijkt me vrij duidelijk dat dit gewoon een nieuw type is met een stel oude platen erop, alles duidt daarop ..
Black Devil .. toffe naam btw... doen dan, kan je nog is wat verdienen ;)
en toch is er iemand ingetrapt! :shake:
klopt idd wat je zegt, die uitsparing hoort kleiner te zijn bij een 84'er.
Maar er hoort ook een enkele pijp onder bij een 8 klepper, dus hier is een andere demper onder gestoken en misschien daarom verder uitgeslepen/gebeund.
Black Devil
02-08-2011, 18:09
Lijkt me vrij duidelijk dat dit gewoon een nieuw type is met een stel oude platen erop, alles duidt daarop ..
Black Devil .. toffe naam btw... doen dan, kan je nog is wat verdienen ;)
Idee is goed maar heb er nu al 5 thuis staan
Maar misschien is dit wel een goede bron van inkomsten, ik zal het hier thuis eens overleggen
Ja, klopt van die uitlaat-uitsparing. Verkeerd gezien, dacht dat verzetje niet te zien.. Nou, dan kun je er ook vanuit gaan dat het een jongere Golf is. Deze bouwjaren hadden namelijk ook geen VW-embleem achterop.
Wel grappig, al die specifieke kenmerken van de 83 en 84-ers. Het worden de Swallowtails van de 2e generatie...:)
Ach wat, ff wat orginele spullen er terug op, poetsen, wat knappe foto's maken en hij ziet er weer gelikt uit ;)
:goodpost:Oja, en KMstand terug draaien ;) :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.