View Full Version : auto radio defect!:(
jobasket
02-08-2011, 17:33
beste leden weet iemand misschien een adres in de buurt voor almere die mijn auto radio (bekabeling) kan nakijken en repareren?
zelf heb ik al het e.e.a geprobeerd zekeringen nagekeken en vervangen, radio unit plus tussen kabels vervangen.
maar niks mocht baten. het probleem is dat die gewoon niks meer doet geen stroom ik denk dat het probleem zich in de hoofd bekabeling bevind.
dus nogmaals de vraag of iemand een adres weet van iemand die daar verstand van heeft in de buurt van almere graag hoor ik van jullie.
p.s gaat om een golf IV uit 1998 1.8 20v
Een garage al geprobeerd of kunnen die geen radio's doen in Almere ?
jobasket
03-08-2011, 09:05
heb idd al een aantal garage's geprobeerd maar die zeggen dat ze er idd geen verstand van hebben denk ook dat t komt omdat ze geen zin hebbem om onder het dash bord te kruipen maar bedankt voor je tip ik blijf hopen op een adresje a.v.b
een andere radio al uitgeprobeerd? miss zekering achter in de radio? en anders de rode of gele draad door meten met een multimeter stelt niet zo veel voor:)
jobasket
03-08-2011, 17:17
heb ook al andere radio's geprobeerd draad door meten was ik van plan en zal ik doen maar denk dat daar niks uit komt maar ff chekken bedankt voor de tip
Indien je er zelf niet meer uitkomt dan zit er wel een goeie in Lelystad. Car station. http://www.carstation.nl/ mail sturen kan altijd ;)
Goeie gast, doet mooi werk en netjes en niet duur.
jobasket
03-08-2011, 20:25
draden door gemeten rond de twaalf. Met contact aan rond de 14 als de motor loopt enig idee waarom de radio's het nog steeds niet doen het lijkt mij dat het dan niet aan de hoofd bekabeling ligt
jobasket
03-08-2011, 20:26
ga ik proberen bedankt voor de tip mverh85
jobasket
06-08-2011, 14:59
ben naar carstation geweest in lelystad heefd me geholpen bij vw moest er een draad gewisseld worden en nog een paar kleine factoren waardoor hij het niet deed nu doet alles het weer naar wens bedankt voor het adress mverh85 die laat ik zeker in me agenda staan :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.