View Full Version : Stootstrip achterdeuren raakt voordeur !
Tsja, deed vd week bij mijn Variant de RA-deur open en de stootstrip springt zo aan de kant van de B-stijl los :redface:
Kan gebeuren het is geen nieuwe maar vervolgens gebeurt dat aan de linkerzijde ook omdat deze dus ook de voordeur raakt !! :mad:
En nee, ik heb geen kop-staart botsing gehad...
Heeft iemand dat ook wel eens gehad of weet iemand hoe ik dat kan oplossen, wil er weer nieuwe opzetten maar heb geen zin dat ze straks weer beschadigen.
gooigolf
03-08-2011, 10:23
Tsja, deed vd week bij mijn Variant de RA-deur open en de stootstrip springt zo aan de kant van de B-stijl los :redface:
Kan gebeuren het is geen nieuwe maar vervolgens gebeurt dat aan de linkerzijde ook omdat deze dus ook de voordeur raakt !! :mad:
En nee, ik heb geen kop-staart botsing gehad...
Heeft iemand dat ook wel eens gehad of weet iemand hoe ik dat kan oplossen, wil er weer nieuwe opzetten maar heb geen zin dat ze straks weer beschadigen.
hallo je kan hem verschuifen ,, daar zit probleem ..
succes ;)
Tnx !
Had dus niet verwacht dat er nog zoveel speling zou zitten op die montageclips :rolleyes:
Gewoon een beetje bij stellen.
Ja, heb ze gister 'afgesteld' want de stootstrip schuift idd als een soort rail over de montageclipjes.
Wel bizar, dat ik dit probleem zowel links als rechts tegelijk had :rolleyes:
Bedankt mannen !
G60variant
07-08-2011, 20:24
nieuwe remmen gemonteerd? :tongue:
nieuwe remmen gemonteerd? :tongue:
Had ik maar betere remmen gemonteerd ...
Mijn vrouw reed vorige week tegen een trekhaak aan en wat ziet dat er gelijk uit zonder dat het ècht hard ging :(
https://lh5.googleusercontent.com/-DWCyWOxu07k/TkQub8b1XoI/AAAAAAAAG4M/H_Zg0wBAI2g/s640/golf.jpg
Heb nog overwogen er een Vento front op te zetten maar ivm tijd en plaats doen we dit toch maar niet, dus mocht iemand nog onderdelen nodig hebben of er wel een Vento Variant van willen maken... 2 Vento koplampen, motorkap en bumper in kleur weet ik te liggen ! :thumbup:
https://lh4.googleusercontent.com/-Z_CVH39crqE/TVfm8L54EBI/AAAAAAAAGUw/jSldee-_YwU/s640/Baby%252520Willemsen%252520008.JPG
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.