Log in

View Full Version : Gezocht. Knipperlichten voorzijde en kentekenplaat houder Golf MKI

guusvandevenne
07-08-2011, 21:58
Zoals de titel doet vermoeden ben ik voor mijn golf 1 op zoek naar twee knipperlichtjes voor de voorkant, mijne hebben bij de vorige eigenaar een tikje gehad en blijven niet meer lekker zitten.
Ook zoek ik nog de kentekenplaat houder, de houder die je aan je bumper schroeft zeg maar.

En door mijn eigen stomiteiten nu ook een ruitenwisser mechanisme!!! zojuist helaas boutje afgebroken door een iets te grote ratel te gebruiken :confused:

Mocht je een van deze dingen hebben liggen, hoor ik het graag.

Groet,
Guus

guusvandevenne
08-08-2011, 17:14
Iemand ?

vw hooligan
08-08-2011, 19:14
hallo heb alles wel liggen voor je

knippers compleet 5,00 ps
kenteken plaat houder ook 5euro

verzenden kost 6,75

mvg eric

guusvandevenne
08-08-2011, 19:25
Door mijn eigen stomiteit, heb ik zojuist mijn ruitenwissermechanisme gesloopt. Ik ben waarschijnlijk de enige die de ruitenwissers aandraait met een grote ratel :confused:

Nou ben ik dus met spoed opzoek naar een ruitenwisser mechanisme voor een golf mk1, 1984!!!!!

Hoor het graag als je iets hebt in de buurt van Zeist (Utrecht) of Den Haag. Anders graag per post of ik kom het halen.

golf1g40
08-08-2011, 20:37
heb er hier nog eentje liggen voor je

guusvandevenne
08-08-2011, 21:25
heb er hier nog eentje liggen voor je

Dank je wel John, ik ben al voorzien. Mechanisme van de rocco 16v was helaas anders en ik had de mijne gesloopt gister :(
Kachelmotor is een waar genot na een jaar met een soort drilboor in het dashboard!

Toch bedankt