PDA

View Full Version : Audi A4 B5 2.4 V6

Quist
09-08-2011, 10:50
Hallo,

Aangezien ik na komende winter wat nieuwers zou willen aanschaffen biedt ik bij deze mijn Audi aan (moet toch even sparen he ;)).
Inruil is mogelijk in de zin van een golf 2 of 3 waar ik nog enigszins mee voor de dag kan komen incl apk, dat ik om te overbruggen voor de winter even vervoer heb.

Heb de Audi nu sinds december 2010, nog steeds altijd zeer tevreden over de auto alleen heb ik andere plannen. De auto hoeft dus niet weg ivm brandstof kosten of wat dan ook. Heb nu zo'n 15000km met de a4 gereden, kilometerstand bedraagt 205000km wat netjes is voor een zescilinder uit 1998. Er word nog wel mee gereden dus kilometerstand kan iets oplopen.

Laatste onderhoud sinds ik eigenaar ben:

-4 nieuwe Dunlop sport maxx banden (10000km mee gereden en zijn alle 4 als nieuw)
-nieuwe schijven + blokken voor
-2 nieuwe kleppendekselpakkingen origineel Audi
-4 nieuwe draagarmen
-nieuw koolstof interieurfilter BOSCH
-nieuwe ruitenwissers BOSCH
-nieuw luchtfilter
-nieuwe deurstrips op alle 4 de deuren origineel origineel Audi (kwaaltje bij de B5)
-nieuwe bougies NGK iridium (voorgeschreven type nr door NGK voor deze auto)
-olie ververst Castrol

Opties:

Denk dat het meeste wel bekend is maar zie het lijstje hieronder.

-Elektrische ramen voor
-Airco/climate-control
-Cruise control
-Stuurbekrachtiging
-ABS
-Centrale deurvergrendeling op afstand.
-Alarm.
-Airbags (in dashboard en stoelen)
-Leder stuur / pook.
-Armsteun voor / achter
-Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
-Trekhaak (afneembaar dmv 2 bouten)
-Chrome lijst rondom zijramen
-Quattro 16'' velgen in zeer nette staat
Etc etc...

Overige informatie:

Kenteken: TG-SN-38 kan je eventueel nog wat info mee opzoeken, wegenbelasting, apk etc

Verbruik en lasten, ik heb het volgende bijgehouden waar als je normaal rijd ook prima aan kan houden. Ben totaal geen hardrijder maar een beetje vlot wegtrekken bij stoplichten is meegerekend.
Verbruik korte afstanden: 1-10 (woon-werk rit 10km buitenweg en dorp)
Verbruik lange afstanden: 1-13,4 (snelweg, bij 130km/h)

Wegenbelasting ZH: €50,- per maand
Verzekering: €31,- WA Genarali (op eigen naam, ben 22)

-punt(en)

Vind het wel zo netjes om te vermelden dat de voorbumper een beschadiging heeft en op 2 plekjes op de voorbumper a 4x4cm de blanke lak iets weg is door steenslag. Voor de rest zul je echt wel ergens een krasje vinden maar deze zijn niet echt noemenswaardig voor een auto van 13 jaar oud.

+punt(en

-Documentatie is aanwezig vanaf eerste eigenaar, zelfs visitekaartje van de verkoper bij de dealer destijds. Boekjes en certificaat van het alarm zijn ook aanwezig evenals een handleiding van de auto. Gewoon compleet en netjes zoals het hoort.
-Auto word elk weekend met de hand schoon gemaakt

http://i51.tinypic.com/2lwb2br.jpg

http://i52.tinypic.com/21e2mvp.jpg

Zal nog een paar foto's maken.

Vraagprijs: €3950,-
Inruil: is mogelijk in de zin van een golf 2 of 3 welke er nog redelijk netjes uitziet, tot 5 a €600 inruilwaarde. Heb je wat anders is dit opzich wel te bespreken.

Mocht je interesse hebben, ben ik te bereiken op: 06 50 120 959.
De auto staat in Dirksland in Zuid-Holland (30 minuten onder Rotterdam)

Quist
15-08-2011, 10:47
Upje :)

Inruil van een kleine peugeot/citroen is evt ook bespreekbaar.

Quist
07-09-2011, 09:26
Stil for sale!

Bod is ook welkom als je niks in te ruilen hebt :)

Quist
16-01-2012, 11:04
Is verkocht!