Black Devil
16-08-2011, 09:09
VR6 motor AAA 2.8 met rotor-ontsteking
165.000km
Na revisie 10.000km gedraaid. Revisie uitgevoerd met orginele VW delen.
-Klepstoters vervangen
-Koppakking
-Cilinderkop gevlakt en nieuwe klepsteelrubbers geplaatst
-Distributie compleet vervangen, dus niet alleen de spanners maar ook geleiders en ketting zelf etc!
-Nooit last van olieverbruik gehad.
Voor alle duidelijkheid, het gaat om een kaal motorblok dus onderblok met kop. Ik sta 100% garant voor deze motor!
En NEE hij heeft geen spuitbusrevisie gehad, zo ziet hij er ook niet uit :)
Motor is nu over omdat ik een 3.0 heb :thumbup:
Vraagprijs is 450,-
165.000km
Na revisie 10.000km gedraaid. Revisie uitgevoerd met orginele VW delen.
-Klepstoters vervangen
-Koppakking
-Cilinderkop gevlakt en nieuwe klepsteelrubbers geplaatst
-Distributie compleet vervangen, dus niet alleen de spanners maar ook geleiders en ketting zelf etc!
-Nooit last van olieverbruik gehad.
Voor alle duidelijkheid, het gaat om een kaal motorblok dus onderblok met kop. Ik sta 100% garant voor deze motor!
En NEE hij heeft geen spuitbusrevisie gehad, zo ziet hij er ook niet uit :)
Motor is nu over omdat ik een 3.0 heb :thumbup:
Vraagprijs is 450,-