PDA

View Full Version : Stuurstang kogels spijlbus

Bussie komt zo
16-03-2005, 21:13
Af en toe doe ik ook nog eens wat en ben bezig met mijn vooras op te knappen.

Nu zitten er 2 stuurstangen aan.
1 met verstelbare stuurkogels en
1 met vaste stuurkogels. nu snap ik dat je de losse gewoon kan kopen bij de eerste de beste autohandel, maar nu die vaste hoe vervang je die.

Iemand die dat weet.

Bussie komt zo
16-03-2005, 21:27
kun je die stuurstangen nog los kopen dan??

Bussie komt zo
16-03-2005, 21:31
Als je tenminste centjes hebt...
:frown: we vinden niet allemaal de hoofdprijs in onze bus.

primer-look
16-03-2005, 21:53
BKZ,

Jij wil gaan rijden met verlaagde spindels?????? zo ja ga dan voor 2x verstelbaar ,waarom! Je moet of de vaste stang doorzagen 1.5 cm inkorten en 180 graden omdraaien (dus beide kogels omhoog) en weer vast lassen met als gevolg dat uitlijnen en vooral het stuur in het midden krijgen moeilijk is. Heb je 2x verstelbaar kun je alle kanten op. T'gaat wel hoor dat inkorten (heb't zelf ook) maar als je kogels dan toch stuk zijn en je moet toch geld uitgeven koop dan gelijk verstelbaar.

suc6

dennis

Bussie komt zo
16-03-2005, 22:00
BKZ,

Jij wil gaan rijden met verlaagde spindels?????? zo ja ga dan voor 2x verstelbaar ,waarom! Je moet of de vaste stang doorzagen 1.5 cm inkorten en 180 graden omdraaien (dus beide kogels omhoog) en weer vast lassen met als gevolg dat uitlijnen en vooral het stuur in het midden krijgen moeilijk is. Heb je 2x verstelbaar kun je alle kanten op. T'gaat wel hoor dat inkorten (heb't zelf ook) maar als je kogels dan toch stuk zijn en je moet toch geld uitgeven koop dan gelijk verstelbaar.

suc6

dennis

he dennis bedankt voor je antwoord.

net als bij jou zullen je plannen ook wel eens gewijzigd zijn, nou hier precies hetzelfde, de spindels blijven normaal, omdat ik niet de laagte wil waar jij mee rijdt, dit ga ik denk ik ook niet halen omdat er 17" velgen onder komen.
dus kan ik gewoon het oude systeem hanteren.