View Full Version : Hoe hemel loshalen?
Syncro86
30-08-2011, 15:19
Hallo,
Ik ben vandaag weer tegen een raadsel gelopen. Ik krijg de hemel van mijn auto niet los bij de binnenspiegel en bij het luik.
Weet iemand hoe ik dat los krijg? De rest is al gelukt:)
de spiegel draai je eruit (met best wat geweld, niet te bang zijn) en het kapje pak je er dan gewoon uit.
binnenspiegel in z'n geheel draaien, links of rechts maakt niet uit en de spiegel is los! er weer opzetten gaat wat lastiger...
bedoel je met luik het schuifdak?
Turbo-Variant
31-08-2011, 00:14
Draaien? Serieus? Ik dacht dat je hem gewoon langs die "veer" in het dak moest trekken. Gaat makkelijk. Ook terugplaatsen is eenvoudig, door hem op de juiste positie ervoor te houden en gewoon erin duwen.
Schuifdak schroef je eerst de slinger af. Dan de plastic kap om de binnenverlichting. Dan schroef je het best een paar schroefjes van de cassette los van bovenaf (dak geopend) en vervolgens de zwarte sierrubber naar boven eruit schuiven. Dan rest alleen nog het hemeltje lostrekken uit de lijm waarmee deze aan de koets zit vastgeplakt in de schuifdakopening.
vwmotorsport
31-08-2011, 00:37
luik hahahaha
Syncro86
31-08-2011, 11:25
:-) Weet ik veel. Heel erg bedankt voor de antwoord. Ik ga er weer mee aan de slag!
Syncro86
31-08-2011, 14:52
Heel erg bedankt voor de info. Het is gelukt!
luik hahahaha
ontsnappingsluik :tongue:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.