View Full Version : Strakke bumperstrip
Mike--1991
11-09-2011, 14:45
Weet iemand of z'n strakke bumperstrip bestaat. Dus waar de uitsparing voor het kenteken weg is?
En waar hij dan eventueel te bestellen is? :thumbup:
deze strips zijn te bestellen bij ruud vw shop kost rond de 99 euro en top kwaliteit en zeer aardige kerel
mvg brian
Er zijn d'r geen die direct in een Euro Golf bumper passen. US Golf bumpers zijn dikker, gelijk aan Euro Bora-bumpers.
Je zult dus de lijst moeten aanpassen, tenzij je een Bora hebt (of je moet een complete US voorbumper weten te scoren).
Golf USA bumper zijn ook breder toch? Die krijg je dus nooit op je euro Golf passend...of begrijp ik dat verkeerd?
Naar mijn weten past dat gewoon 1 op 1 hoor .. alleen hullie hebben daar altijd dikkere bumpers (mk1, mk2, mk3, mk4 iig).
Mike--1991
12-09-2011, 10:17
@Misha: Ik bedoel die strip wat jij nu in de bumper hebt. Meen dat ze dat een japanse bumper strip noemde?
Bij ruud vw shop krijg je die amerikaanse strips. Die moet je inderdaad aanpassen.
Een japanse heeft nog steeds een kenteken uitsparing. Ook al is het de kleine versie voor het kleine kenteken.
Correct.. een Japanse strip zou wel passen maar die heeft een kentekenuitsparing voor zo'n kleiner kenteken en géén SML's.
Daarom heb ik de mijne custom laten maken, wilde geen uitsparing en ook geen SML's.. gewoon een strakke, dichte lijst
Mike--1991
12-09-2011, 13:40
Oke dan weet ik genoeg. Dacht dat de Japanse strip zonder kenteken uitsparing was.
Bedankt voor de info :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.