Log in

View Full Version : Meeting Hoogeveen ???

LRR
18-03-2005, 21:38
He Luitjes,

Weet er misschien iemand wanneer de VW meeting in Hoogeveen is dit jaar ???

Heb het eigenlijk nog nergens gelezen, of kijk ik er weer overheen met m'n duffe harses ??? :frown:

Grtz................... LRR

Jurgen Santana
18-03-2005, 21:39
Wegens tijd en plaats gebrek dit jaar helaas geen Vw-Audi-meeting in Hoogeveen :(

Rickyrick
18-03-2005, 21:43
Jammer, was altijd dik in orde daar!

Jurgen Santana
18-03-2005, 21:53
Wat jij nu zegt valt niet erg in de catagorie tijd en plaatsgebrek. Waar heb jij die info vandaan? Ik heb mijn info van de organisator.

Jurgen Santana
18-03-2005, 22:32
Was het jaar daarvoor dacht ik ook al ja. Maar de reden die hij laatst gaf was de door mij genoemde. Mischien wel een combi van alles :wink:

LRR
18-03-2005, 22:34
Zijn er verder nog meetings in het Hoge Noorden ??? Bij EPS bijvoorbeeld ??

Grtz................. LRR

hajee
19-03-2005, 00:40
Zijn er verder nog meetings in het Hoge Noorden ??? Bij EPS bijvoorbeeld ??

Grtz................. LRR
stadskanaal toch??
allemaal op de koffie bij René?? verjaardagstaart eten op 1 mei?? :biggrin:
1 mei is op een zondag.... :o doen we de zaterdag ervoor, koninginnedagmeeting bij René thuis...is toch iedereen vrij!maar laat René even van te voren weten dat je komt kan ie er rekening mee houden met het aantal gebakjes en taart:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Richard
19-03-2005, 01:04
hajee en ik iig.. dus al 2 gebakjes erbij..

René
19-03-2005, 01:45
stadskanaal toch??
allemaal op de koffie bij René?? verjaardagstaart eten op 1 mei?? :biggrin:
1 mei is op een zondag.... :o doen we de zaterdag ervoor, koninginnedagmeeting bij René thuis...is toch iedereen vrij!maar laat René even van te voren weten dat je komt kan ie er rekening mee houden met het aantal gebakjes en taart:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

LOL :D

gaan jullie dan ook met me mee naar de kerk?

hajee
19-03-2005, 08:19

op zaterdag?
we rijden wel mee naar de kerk, die hebben altijd een redelijk grote parkeerplaats toch? :tongue:

Sponze®
27-03-2005, 10:22

We wachten wel buiten :wink:
Kunnen we in tussentijd de meeting
houden :biggrin:

Kevin20v
27-03-2005, 10:39
We wachten wel buiten :wink:
Kunnen we in tussentijd de meeting
houden :biggrin:
heb gehoord dat die heilige (het was geen pastoor in ieder geval)
die de mis leid een heel lekker wijf is :D

LRR
27-03-2005, 10:40
Als jij nou ff naar de kerk gaat en zorgt dat er VEEL gebak is, dan schranzen Hajee, Richard, The Sponze en ik dat ondertussen wel ff naar binnen !!!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

We kunnen natuurlijk ter ere van "the mosts lunatic VF nerd" wel ff een kleine meeting organiseren in Stadskanaal !!! Ff ergens op een parking..........zolang het maar niet bij McD is !!!

Grtz................ LRR

PS: Wel ff lekker vers halen bij de Hema 's ochtends natuurlijk !!!!!!

René
27-03-2005, 12:12
grapjas ;)

kom maar langs, is gezellig