Log in

View Full Version : Sleutelplek Zwolle

MartinGT
15-09-2011, 19:35
Ik ben opzoek naar een vaste locatie om te sleutelen in Zwolle of in de nabije omgeving van Zwolle. Denk hierbij aan een garagebox, gedeelde sleutelloods of iets in die richting.

Aanbiedingen of tips zijn van harte welkom. :thumbup:

johan-k
15-09-2011, 20:20
ik weet niet als je bekent bent met de site http://www.dewoningzoeker.nl/
deze bied in zwolle ook garageboxen aan.

en in holtebroek heb je in sommige gedeeltes best grote garages waar makkelijk 3 auto's in kunnen helaas zonder stoom voorziening meestal rond de 50 euro per maand huur

MartinGT
15-09-2011, 21:09
Bedankt voor de tip! :thumbup:

Ik zal het eens in de gaten houden, hoewel stroom wel een vereiste is om een beetje te kunnen klussen natuurlijk. :)

johan-k
17-09-2011, 16:40
ja klopt stroom is zeker wel fijn maar daar kan je eventueel een aggregaat voor nemen.

en anders zou ik het niet weten in zwolle

Pewi Vwteam
17-09-2011, 16:42
zoek gewoon net buiten zwolle, dan heb je wel iets meer kans bij een boer in een schuur ofzo.

MartinGT
18-09-2011, 12:21
Moet met de fiets fatsoenlijk berijkbaar zijn, ik woon midden in de binnenstad en heb dus ook niet de beschikking over een parkeerplek. ;)

MartinGT
27-09-2011, 16:10
Up!

Iemand nog een idee?

h6yes
03-10-2011, 14:11
Heb zelf een garagebox gehuurd aan de deventerstraatweg in Zwolle Zuid. Kleine klusjes geen probleem volgens de verhuurder. Toen ik met mijn kale chassis aankwam direct gezeik. Je mag er simpelweg niets uitvoeren, alleen opslag. Niets waard ook qua ruimte. Ik weet niet hoe je er financieel voorstaat maar ze bouwen genoeg op de marslanden ( 30.000 euro ). Heb er serieus naar gekeken, maar kon bij mijn vader op de zaak ( eigen bedrijf ) mijn wagen stallen en heb daar de ruimte en het materiaal om aan de slag te gaan. Is industrieterrein dus dag en nacht klussen zonder gezeik. Succes! ps. Ik weet nog wel een boer in Zwolle zuid die ruimte verhuurd, weet alleen niet of je er mag klussen.

MartinGT
03-10-2011, 21:05
Die Box heb je die toevallig via Hilberink gehuurd? Die heb ik ook aan de telefoon gehad en vertelde ook duidelijk niet op zoek te zijn naar hobbyisten.

Overigens heb ik ook contact gehad met een boer in Zwolle zuid, zelfs langsgeweest maar uiteindelijk niets geworden want het werd mij te duur. Ben zo even de naam kwijt, maar het was aan de oldeneelweg geloof ik.

h6yes
04-10-2011, 20:12
Kijk maar eens schuin tegenover de kringloopwinkel. Staat een huis te koop, hierachter 8 boxen. Je kunt gewoon aanbellen. Ik betaalde 50 euro. Misschien heb jij meer succes.

MartinGT
04-10-2011, 20:40
Ik zal er eens achteraan gaan, 50 euro is een prima huurprijs. :thumbup:

In Zwolle blijkt ook een DHZ garage te zitten dus daar kan ik dan mooi sleutelen. :)

oettinger_18
04-10-2011, 22:17
In zwolle zit inderdaad iij een DHZ garage je kan er gewoon leuk sleutelen ben er ook wel elke week ff lekker sleutelen:)

h6yes
05-10-2011, 12:54
Als ik me niet vergis achter de oude NURI toch ?

oettinger_18
05-10-2011, 15:10
naast de oude nuri dus er niet achter gehehe

MartinGT
05-10-2011, 16:11
NURI? Wat is dat dan?

Ik ben vrij nieuw in Zwolle dus moet de weg nog een beetje leren kennen, woon zelf overigens midden in de binnenstad bij de peperbus. Maar leuk om te weten dat er meer VW liefhebbers in de stad rondlopen. :thumbup: Ben vorige week al even bij de DHZ garage geweest voor een praatje, waarschijnlijk ga ik volgende week voor het eerst aan de klus daar.

Pewi Vwteam
05-10-2011, 16:44
wij huren net buiten zwolle 2 hallen ruim 150 m2 meter ruimte + een groot buiten terrein wat ook geen probleem is, als we daar af en toe is auto s stallen. das het voordeel van een boer.