dpwacky
16-09-2011, 21:25
Ik heb van de week een motor 1.6 uit een jetta mk2 gekocht, dit omdat de motor beschikte over een complete lpg installatie en een automaatbak, ik zoek nu alleen de schil eromheen nog :)
Ik zoek dus een belastingvrije Golf mk2 en/of Jetta mk2.
Motor mag stuk zijn, hij/zij/het mag lelijk zijn aan de buitenkant, en er mag laswerk aan zitten, hoeft ook geen apk te hebben, liefst nog wel de rest van de auto, dus deuren, bumpers, interieur, lampen, dashboard, kenteken e.d. dat zou wel handig zijn, dus geen leeg casco aanbieden als het even kan ;)
Wat ik het liefst niet heb is een auto die een dik ongeluk heeft gehad en waar ik zelf nog de kreukels uit recht moet strijken.
Als je iets hebt liggen/staan/hangen pm/pb me dan even. :thumbup:
Ik zoek dus een belastingvrije Golf mk2 en/of Jetta mk2.
Motor mag stuk zijn, hij/zij/het mag lelijk zijn aan de buitenkant, en er mag laswerk aan zitten, hoeft ook geen apk te hebben, liefst nog wel de rest van de auto, dus deuren, bumpers, interieur, lampen, dashboard, kenteken e.d. dat zou wel handig zijn, dus geen leeg casco aanbieden als het even kan ;)
Wat ik het liefst niet heb is een auto die een dik ongeluk heeft gehad en waar ik zelf nog de kreukels uit recht moet strijken.
Als je iets hebt liggen/staan/hangen pm/pb me dan even. :thumbup: