View Full Version : Interieur poetsen?
Kevin20v
19-03-2005, 12:56
Mijn mk4 heeft/had een mooi zwart interieur.... alleen nu worden het dashboard en de deurpanelen steeds lichter.... ziet er gewoon niet meer netjes uit.
Wie weet wat ik kan gebruiken zodat het weer netjes zwart wordt, NEE geen cockpit spray das gewoon rommel! :wink:
Vanish is wel goed voor vlekker eruit te krijgen. Maar of het ook de orginele kleur doet herstellen weet ik niet
Bel anders eens een professioneel poetsbedrijf (gouden gids ?!) en vraag wat hun ervoor gebruiken. Dan kan je het eventueel via hun bestellen.
Dit zou ik tenminste doen.
succes
Kevin20v
21-03-2005, 00:37
Bel anders eens een professioneel poetsbedrijf (gouden gids ?!) en vraag wat hun ervoor gebruiken. Dan kan je het eventueel via hun bestellen.
Dit zou ik tenminste doen.
succes
Heb iets gevonden inderdaad! een soort wax voor kunstof en leder, heb 2x het interieur ingewaxt zaterdag avond/nacht en zelfs de deurpanelen zien er als leder uit :biggrin:
Zal morgen eens kijken hoe het precies heet misschien dat er meer geinteresseerden zijn
Laat je het even weten hoe het heet, ik ben benieuwd :)
ik gebruik er altijd OKÉ wax voor....wil nix anders meer... :rolleyes:
Kevin20v
25-03-2005, 07:45
ik gebruik er altijd OKÉ wax voor....wil nix anders meer... :rolleyes:
Jaa dat is hem, zo heet die van mij ook.
Alleen had ik het op een deurpaneel iets te dik opgedaan waarna hij de hele dag in de zon heeft gestaan.... Resultaat een wit uitgeslagen deurpaneel.
Maar met ontvetter en opnieuw dun opzetten is dat probleem ook opgelost :biggrin:
Kevin20v
25-03-2005, 20:09
heheheh :biggrin:
enne CNG, Liegt der Titanic nog steeds nur tiefer?? :biggrin:
Hahaha neej ....gisteren was ik apk gaan keuren...en de lip moest eraf anders kon ik de remmentest niet doen....dus gelijk die stomme text maar eraf gehaald...En rij ik me vandaag de lip naar de klote... :(
Ondingen zijn het....(drempels dan)
Kevin20v
26-03-2005, 21:03
Hahaha neej ....gisteren was ik apk gaan keuren...en de lip moest eraf anders kon ik de remmentest niet doen....dus gelijk die stomme text maar eraf gehaald...En rij ik me vandaag de lip naar de klote... :(
Ondingen zijn het....(drempels dan)
ahhh :mad: das kut he als je die lip dan net vandaag naar de klote rijd
Achja...ff kijken wat ik ervan kan maken....en anders een nieuwe erop :biggrin:
En nu lekker wachten op me nieuwe rims..en make-over van me bolide...
Bah kan niet wachten... :o
LinnieTDI
26-03-2005, 21:09
enne CNG, Liegt der Titanic nog steeds nur tiefer?? :biggrin:
ach, jij bent dat!
hahah ik denk al ,die van de titanic dat kan er maar eentje wezen :p
Kevin20v
26-03-2005, 21:22
Achja...ff kijken wat ik ervan kan maken....en anders een nieuwe erop :biggrin:
En nu lekker wachten op me nieuwe rims..en make-over van me bolide...
Bah kan niet wachten... :o
Welke lagen er nu ook alweer onder?
en wat gaat er verder nog aan gebeuren? een rechte achterbumper? :D;)
Nu liggen er viper velgjes onder...niet veel soeps..
En de nieuwe worden RSL cultwheels in 9J voor en achter.
En voor de rest word alles strak gemaakt...zoals uitsparing voor uitlaat en sleepoog weg...plus het gat waar het vw teken heeft gezeten...slotbalk ook weg.Daarbij word mijn auto compleet over gespoten.
En ja idd die achterbumper...weet ook niet hoe het kan...maar die komt iig wel weer recht te hangen... :o
Kevin20v
26-03-2005, 22:56
Nu liggen er viper velgjes onder...niet veel soeps..
En de nieuwe worden RSL cultwheels in 9J voor en achter.
En voor de rest word alles strak gemaakt...zoals uitsparing voor uitlaat en sleepoog weg...plus het gat waar het vw teken heeft gezeten...slotbalk ook weg.Daarbij word mijn auto compleet over gespoten.
En ja idd die achterbumper...weet ook niet hoe het kan...maar die komt iig wel weer recht te hangen... :o
Vetjes... klinkt goed!!
en ja die achterbumper, helemaal super beter kan niet met die chrome lijstjes!!
Alleen in de colonne reed ik op een gegeven moment achter je en ik denk daar klopt iets niet.... net alsof die in het midden helemaal is doorgezakt :confused:
misschien is de binnenbumper/balk niet recht of is hij doormidden gebroken :biggrin:
Het probleem is dat hij niet in het midden is doorgezakt maar aan de buitenkant iets omlaag staat....das een ding wat ik vaker zie bij golfjes..
Dit worden mijn nieuwe velgjes...(heb ze al besteld :biggrin: )
http://www.rsl-motorsport.de/rsl-motorsport.de/images/content/cartuning/cultwheels/sonderediton.jpg
Kevin20v
26-03-2005, 23:11
Het probleem is dat hij niet in het midden is doorgezakt maar aan de buitenkant iets omlaag staat....das een ding wat ik vaker zie bij golfjes..
Dit worden mijn nieuwe velgjes...(heb ze al besteld :biggrin: )
http://www.rsl-motorsport.de/rsl-motorsport.de/images/content/cartuning/cultwheels/sonderediton.jpg
is maar een woord voor
VET
:biggrin:
Achja je moet wat he :biggrin:
Kevin20v
26-03-2005, 23:26
Achja je moet wat he :biggrin:
pm me ff je msn adres laat ik je wat toekomst plannen voor mijn golfje zien :p
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.