PDA

View Full Version : Amerikaanse R32 op de kop.


Rick
26-09-2011, 16:37
:rolleyes:

Ronal_Driver
28-09-2011, 14:01
Oeftem die heeft een beste klapper gemaakt, En idd die polo is wel heel enorm verpest dacht ik zoo

Kenneth_polo
28-09-2011, 19:42
dat was in doorn!
aanrijding met een motorrijder gehad die aan de andere kant van de vluchtheuvel ging in halen.
me vader zou gaan filmen met een kameraad die cameraman is, toen het bericht kwam dat de motorrijder omgekomen was, is die maar naar huis gegaan. anders stapt die nooit meer op de motor

edit: de bestuurder van de R32 is met de schrik vrij gekomen
edit 2.0: die jongen van die zwaar verpeste polo 6n ken ik. het is echt een schijtlelijke 6n en nog afgetrapt ook :screwy:

richard-polo
15-10-2011, 08:12
gekopieerd van corradoforum...

Michel R32T Het is inderdaad mijn auto, en ik was ook de bestuurder.
Ik ben zelf ongedeerd. ik wil er verder niet teveel over kwijt omdat het onderzoek nog gaande is. ik hoop dat jullie daar een beetje begrip voor hebben, en hier ook geen hele discussie's willen starten.

daarover wilt ie liever niet discusseren, maar over een vr6 inlaat kan die flink tekeer gaan :rolleyes:

Pewi Vwteam
15-10-2011, 19:45
doe is ff normaal joh, als je hier geen begrip voor hebt, dat hij hier niet over wil discusseren, is wel tebegrijpen dacht ik zo toch? dit hoopt niemand mee te maken. dat je iemand naar het hiernamaals helpt. dacht ik zo.

Dennis-Mash
19-10-2011, 17:59
Haha, als of je dan ook niet over iets anders mag discussieren. :tongue: