PDA

View Full Version : Bunny

Bunny
08-10-2011, 21:07
Hey iedereen ,

ik ben Bunny en ik kom uit Belgie , ik ben sinds kort in het bezit van een VW Passat uit 95' 1.9 Turbo Diesel met 41.000 kilometers , deze is in perfecte staat , en dit weet ik met 100% zekerheid omdat deze van men gootvader komt .
Nu ik ben ten eerste op dit forum gekomen omdat ikzelf niet zoveel van autos ken maar weet wel wat ik wil , en omdat ik hier veel hoop te lezen en uit te leren , ik zal proberen om er een foto van opt te zetten .

http://www4.picturepush.com/photo/a/6716877/640/6716877.jpg (http://nl.picturepush.com/public/6716877)

Groetjes Bunny :)

golf1bart
08-10-2011, 21:16
Welkom! echt netjes je passat nog wilde plannen??

Groeten Bart

Bunny
08-10-2011, 21:20
Welkom! echt netjes je passat nog wilde plannen??

Groeten Bart

Eigenlijk wel , maar ben echt een groentje op dat gebied , daarom dat ik hulp zoek via dit forum , ik wil bv. andere velgen steken (Azev A 17'' ) , ramen blinderen , verlagen , maar ik heb mij laten beinvloeden door foto's opt net .

Audi1981
09-10-2011, 09:14
Mooie Passat :thumbup:
Welkom op VF :thumbup:

MarkZweers
09-10-2011, 09:58
Eigenlijk wel , maar ben echt een groentje op dat gebied , daarom dat ik hulp zoek via dit forum , ik wil bv. andere velgen steken (Azev A 17'' ) , ramen blinderen , verlagen , maar ik heb mij laten beinvloeden door foto's opt net .

Zelf wilde ik ook altijd geblindeerde ramen hebben. Maar daar ben ik langzamerhand toch van terug gekomen. Vooral zo'n passat in zoo'n nette staat zeg ik..: niet blinderen..;) origineel houden:P

Bunny
31-01-2012, 13:26
Hey , ik ben ondertussen op de moment gekomen om mijn Passat te verlagen maar heb er geen ervaring mee , kan er iemand mij helpen om een beetje uitleg te geven , welk merk enzo... , ik zal al maar zeggen dak hem iets lager wil maar ni plat tegen de grond , ik wil nog comfortabel kunnen rijden.
Alvast mercikes.
Mvg Bunny

Matheo
31-01-2012, 13:34
Hey , ik ben ondertussen op de moment gekomen om mijn Passat te verlagen maar heb er geen ervaring mee , kan er iemand mij helpen om een beetje uitleg te geven , welk merk enzo... , ik zal al maar zeggen dak hem iets lager wil maar ni plat tegen de grond , ik wil nog comfortabel kunnen rijden.
Alvast mercikes.
Mvg Bunny

Beetje afhankelijk van je budget. Er is van alles op de markt natuurlijk, in de meest uiteenlopende prijsklassen. Voor een paar honderd euro heb je een schroefset waar de meeste mensen gewoon tevreden over zijn en als je hem toch niet extreem laag schroeft zal het kwa comfort ook niet te veel wegnemen. Ik had een v-maxx op mijn Passat en dat beviel goed.

MauSeR35
31-01-2012, 17:19
Nog een tip, zorg dat je een attest hebt voor de keur in Belgie.. Meeste leveranciers kunnen je hier wel mee helpen.

Bunny
31-01-2012, 18:05
ok , alvast bedankt voor de reacties !!! , en hopen dat het in orde komt , aangezien ik er nikske van ken , maar wel weet wat ik wil .
mvg :)

Rubenn
31-01-2012, 18:46
bijna zonde om hier wat aan te gaan doen..

PuttenMKII
31-01-2012, 21:10
Bunny, zo noemen ze mij ook haha!

Welkom op VF ;)

Bunny
01-02-2012, 15:39
Bunny, zo noemen ze mij ook haha!

Welkom op VF ;)

cool :thumbup: