View Full Version : gratis kever 1300 '73
Te koop: gratis kever 1300 '73
Prijs: € 0.00
Hoi,
Ik heb een gesloopt kever (zonder kenteken) op de weg en Ik wilde het herstellen, maar de politie en gemeente hebben een helemaal verschillend mening, dus ik moet binnen een week de auto echte slopen (-> sloperij). Dus dit mooi kever moet weg! :(
Dit is een 73 1300 groene kever champion edition helemaal compleet met alles originel, behalve de stoelen.
De nadelen: linkse kachelkanaal moet vervangt worden en de motor doet niet.
voordelen: Gratis!!
http://www.keversite.com/prikbord/images/1124.jpg
G.I._BOB
24-03-2005, 19:21
Das goedkoop! Succes met de weggave...
(ps is het niks voor die jongen waar zijn huis van is afgebrand met kevers enzo erin?)
Leuke kever, heb er wel intresse in :) D'r zit geen kenteken meer bij begrijp ik...? Waar staat dit beest? :rolleyes:
Christiaan
24-03-2005, 20:23
Ik denk in delft :wink:
baseknot
24-03-2005, 20:24
Das goedkoop! Succes met de weggave...
(ps is het niks voor die jongen waar zijn huis van is afgebrand met kevers enzo erin?)
net wat je zegt bob miss iets voor diegene die zn kevers heeft verloren in de brand
baseknot
24-03-2005, 20:26
@ant het zou jij don ff een prive bericht willen sturen want die heeft een vriend die zn spullen en zijn kevers heeft verloren in een brand en miss zou het tof wezen als deze naar hem toegaat
G.I._BOB
24-03-2005, 20:49
Denk het wel ja! Denk dat hij dat zeker op prijs zou stellen!
Hij had heel veel en nu ineens helemaal niks meer...... :(
Gr bien
Beetlefreak
24-03-2005, 20:52
Weet niet wat Goos-golf ermee van plan is, maar dit zou idd een hele mooie donatie en gebaar van VF zijn voor de zuiderbuur!!
Naja, ik wil een leuk sleutel projectje. Maar vind een donatie ook niet verkeerd. Heb namelijk ook niet zomaar 1-2-3 vervoer geregeld. :(
baseknot
24-03-2005, 23:01
Naja, ik wil een leuk sleutel projectje. Maar vind een donatie ook niet verkeerd. Heb namelijk ook niet zomaar 1-2-3 vervoer geregeld. :(
donatie gaat absoluut voor sleutel project
baseknot
24-03-2005, 23:02
desnoods halen we met een paar gasten van de vf hem zelf op en brengen we hem daar heen
zou idd een super actie zijn...
zijn dat trouwens van die edition wielen?
baseknot
24-03-2005, 23:10
heb don al gemailt over hoe hij erover dacht we horen het denk ik snel dus!!
Bedank voor jou snel reacties. Er is al iemand die komt om maandag. Als hij wil de kever niet ik zal jullie vertellen.
baseknot
27-03-2005, 01:07
laat het maandag ff weten dan?
want don heeft me gemailt en hij vond het een super gebaar van de mensen hier op het volksforum
De kever was weg gisteren 's middags. snif snif :(
hij zal het beter leven nu hebben
klote gemeente! :mad:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.