PDA

View Full Version : tellerbak van mk2 gtd (2 stekkers)in een caddy 1.6d (1 stekker )


rwtechniek
22-10-2011, 10:34
hallo

iemand ervaring met het inbouwen van een tellerbak van een gtd mk2 in een caddy mk1 , ik bedoel dan zoiets als pinbezetting en stekker ombouw? van beide autos?

gr roland

Alberto
22-10-2011, 10:58
zoek een teller met 2 stekkers .. scheeld veel werk

jetta mk1 '82
22-10-2011, 17:20
als het een tellerhuis is met 2 stekkers en toerenteller heb ik interesse, pb me als je hem verkoopt aub!

rwtechniek
23-10-2011, 09:57
zoek een teller met 2 stekkers .. scheeld veel werk
ik heb er een met 2 stekkers van een 2er golf, maar die wil ik inbouwen in mijn caddy1 en deze heeft maar 1 aansluiting , dus een met 2 stekkers heb ik al :) , ik zoek dus iets van een schema kabelcodering o.i.d. zodat ik deze tellerbak in mijn caddy kan zetten

rwtechniek
23-10-2011, 09:59
als het een tellerhuis is met 2 stekkers en toerenteller heb ik interesse, pb me als je hem verkoopt aub!
sorry vriend , verkoop ik niet deze klokjes zijn mij te schaars ;)

gti_power
23-10-2011, 10:40
Al dit een brede aansluiting is op de teller van de caddy is he niet moeilijk om dit aan te passen,wat je nodig hebt is een soldeerbout en een stukje stekker met draad wat op de 2voudige stekker komt.
De kleuren komen overeen dus je kan alles 1 op 1 omsolderen.
Dit heb ik zelf gedaan bij mijn golf 1 van 1 stekker naar 2 ivm een 16v dash.

rwtechniek
23-10-2011, 16:11
Al dit een brede aansluiting is op de teller van de caddy is he niet moeilijk om dit aan te passen,wat je nodig hebt is een soldeerbout en een stukje stekker met draad wat op de 2voudige stekker komt.
De kleuren komen overeen dus je kan alles 1 op 1 omsolderen.
Dit heb ik zelf gedaan bij mijn golf 1 van 1 stekker naar 2 ivm een 16v dash.

kijk daar kan ik wat mee , ik heb in de schuur vanmiddag nog een kabelboom van een golf 2 gevonden volgensmij een benzine , maar wel 2 stekkers voor de klok.

de stekkers passen, maar ik neem aan dat deze kleuren wel anders zijn?
moet ik denk ik gewoon even een pin bezetting schema van mij gtd tach hebben denk ik.:rolleyes:

Pinda
29-10-2011, 20:21
Volgens mij heb ik ook zo'n "schaars" klokje in mijn caddy. Is dit zo bijzonder dan?

rwtechniek
09-11-2011, 19:27
worden wel steed zeldzamer ja. 10 jaar geleden nag bij bosjes te krijgen die dieselklokjes met toerenteller , ga nu maar is de sloperijen bij langs.
9 van de 10 keer "o" op het program :( Volgens mij heb ik ook zo'n "schaars" klokje in mijn caddy. Is dit zo bijzonder dan?