View Full Version : Een nieuw algemeen auto forum!!!!
My Precious
22-10-2011, 18:18
Beste mensen,
Sinds vandaag is er een nieuw forum voor iedereen die van auto's houdt of bezig is met auto's.
Wij hopen dat dit 1 van de grootse forums gaat worden. maar daar hebben we wel jullie hulp wel bij nodig.
Dit is een algemeen auto forum waarop alle merken en stijlen welkom zijn
Zijn er dingen die jij nog mist op het forum geef het aan zodat we er samen voor kunnen zorgen dat het forum een groot succes wordt.
Dus wacht niet langer en ga naar http://customcars.forum2go.nl/index.php en meld je snel aan of bezoek het forum via onze website: www.custom-cars.nl
Stel je wel ook even netjes voor zoals het hoort!!!
Vertel zoveel mogelijk mensen van dit nieuwe forum en stuur dit bericht zo vaak mogelijk door.
Alvast bedankt en to snel op het forum.
Met vriendelijke groet,
Forum Crew
Nog groter dan Volksforum :eek: :eek: :D
Suc6 jullie forum. :thumbup:
The_Maxx
22-10-2011, 18:55
Ik hoop dat je toestemming van de staff hebt om dat forum hier te promoten?
Andere vraag: Waarom gratis forumsoftware gebruiken als je een fatsoenlijk forum op je eigen webhosting kwijt kan, wat vaak voor veel minder downtime zorgt.
Verder: succes ermee ;)
Ik ben nog al VW-minded dus laat het mooi bij VF....
Succes in ieder geval
HannoverEdition
22-10-2011, 21:35
Ik ben nog al VW-minded dus laat het mooi bij VF....
Succes in ieder geval
X2 :D
Buzzy (http://buzzybeeforum.nl/) is een algemeen voertuig forum
ook leuk, toch Fred :D
Ik heb alleen iets met VAG, dus houd het lekker bij het knusse VF!
Toch succes met het vergaren van leden, misschien een threadje maken op autoweek.nl ?
Ik ook, heb nog steeds geen behoefte om naar een foto van een Toyota te kijken, én alles van vag vind je hier wel.... :thumbup:
My Precious
23-10-2011, 09:29
Ik rij zelf ook VW en vindt de sfeer van de VAG groep op shows ook echt super zal niet snel meer een overstap maken naar een andere merk.
Maar op dit forum is ook VW een appart topic en ik denk dat vele andere merken daar nog veel van kunnen leren.
Zelf ben ik dat namelijk naar veel kijken en luisteren ook zeer gaan waarderen.
Wij hopen dat dit gewoon een plek wordt waar alle meeting's,foto's ect ect op gepost gaan worden ongeacht voor welk merk of stijl het dan ook gaat en dat het een algemene plek wordt voor iedereen die als passie auto heeft.
Buzzy (http://buzzybeeforum.nl/) is een algemeen voertuig forum
ook leuk, toch Fred :D
Die gebruik ik alleen omdat ik af en toe eens kijk of ze jou daar ook gespot hebben met de company-car moat !!! ;) :thumbup:
The_Maxx
24-10-2011, 00:39
Heb toch t forum maar eens even rustig bekeken. Niet om me aan te melden maar om te kijken naar de opzet.
Forum is veel en veel te uitgebreid. Houdt het in het begin klein en breed. Naderhand kun je uitbreiden met categoriën.
Zoveel subfora maar vrijwel overal 0 posts. Lokt nieuwe leden niet echt om er te komen. paar categoriën met veel posts, en het lijkt al een stuk drukker.
Slechts een kleine tip. Maar het effect kan groot zijn, forum is in die vorm gewoon gedoemt om te mislukken. Een andere vorm kan dus helpen ;)
My Precious
24-10-2011, 09:32
Tnhx voor de tip.
Dat er op dit moment nog veel onderwerpen 0 post hebben is omdat het forum pas 3 dagen in de lucht is en veel leden van het oude forum nog niet zijn aangemeld op het nieuwe.
We hebben er voor gekozen om bijna ieder merk een appart topic te geven om meer overzicht te houden.
Op onze oude forum hadden we dat niet en was het voor nieuwe mensen zeer moeilijk zoeken nu kun je gemakkelijk kijken naar het merk dat je intereseert en de rest niet.
En groter dan het vw forum zal het zeker niet worden.
De VAG groep is zo groot en pakt zich zo goed samen dat lukt niet met de overige merken.
Kijk maar naar shows Vag meeting's altijd druk gewone shows moet je al veel doen voor een 200 a 300 wagens op een meeting te krijgen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.