View Full Version : Golf mk2 Syncro GTI G60 20V-Turbo
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wkwzkukre33a
HannoverEdition
25-10-2011, 15:26
Mooi dat zeker,maar zo'n ding moet i.m.o gewoon origineel blijven!! :rolleyes:
Mooie 2! Ziet er zo op de foto erg netjes uit!
een trailer-bitch (althans dat denk ik!) maar wat voor 1...... jummie! :thumbup:
Ziet er goed uit,
alleen die prijs daar kan de verkoper waarschijnlijk ongeveer wel de helft vanaf halen.
Want hoe mooi je een golf 2 ook maakt, veel hoger als €10.000,- kan je er (helaas) niet voor krijgen.
obimaster
26-10-2011, 14:16
Ziet er goed uit,
alleen die prijs daar kan de verkoper waarschijnlijk ongeveer wel de helft vanaf halen.
Want hoe mooi je een golf 2 ook maakt, veel hoger als €10.000,- kan je er (helaas) niet voor krijgen.
tenzij je hem 100% origineel hebt, en nog eens 10 a 20 jaar houd
grtjs
Ziet er goed uit,
dus.. :shake: ..jongens we hebben een nieuwe forum taxateur :rolleyes:
HannoverEdition
26-10-2011, 14:25
Ziet er goed uit,
:goodpost: Ries :thumbup:
en blij dat de mijne al getaxeerd is :D
Daar zijn de meningen over verdeeld! :rolleyes:
Is gewoon n opmerking van sjoost, als we op ieder antwoord waar we t niet eens zyn zo moeten doen pfffff...
Taxatiewaarde is geen verkoop prys, anders kon mn Golf 1 vandaag nog de deur uit!
21 ruggen is wel heel veel geld Richard ...
en idd taxatie waarde is vervangings waarde , geen verkoop waarde
die ligt in de meeste gevallen toch wel stukje lager
en ...314PS op die achter as van een G60 .... hmmmm :rolleyes:
21 duizend is zeker veel geld, maar bouw hem er maar eens ervoor... haal maar eens een basis g60 syncro en zet hem maar voor deze centen ineen. In duitsland zie je vaak genoeg voor deze bedragen een golf 2 weggaan. Om nu kort door de bocht te gaan zeggen dat een golf 2 wat je er ook aan doet nooit meer dan 10d zal opleveren is erg erg kortzichtig en een visie in je eigen beurs. Paar jaar geleden kon je een opknapper e30 m3 ook voor 5 a 7 duizend kopen, nu mag je blij zijn een hok te kopen voor 18d.
reactie is zeker niet beledigend, maar antwoord op een wel heel zuur bericht. BV der Renner 2 is ook voor meer dan 50 duizend weggegaan... was slecht een 1.8 syncro uit basis
HannoverEdition
26-10-2011, 16:32
Klopt imo wel zoals Richard het verteld,echter als je een auto gaat ''verbouwen'' met dikke motor/onderstel/remmerij/interieur etc etc is een auto veel waard gezien het geld/onderdelen wat je erin gestoken hebt. en de prijs die je er bij verkoop voor kunt vragen is ook aardig hoger dan toen de auto nog origineel was....maar of je het ervoor terug krijgt is een 2e :rolleyes:
Ik vind ik dat je een zeldzame/gelimiteerde auto (zoals deze originel GTI G60 syncro waar ''slechts'' 163 stuks van gebouwd zijn) helemaal niet moet ''verbouwen'',maar ''conserveren'' zoals hij is......en als je het toch doet doe het dan in de originele staat met de originele onderdelen etc!
Ik wil niemand tegen de benen schoppen maar heb al meerdere keren gezien dat iemand totaal niet terug krijgt wat hij in zijn golf 1 of 2 aan geld heeft gestoken.
Verder mag iedereen zijn mening hebben, no problem :thumbup:
dat ie niet terugkrijgt wat er inzit klopt.. als ik deze golf zo zie zit er ook wel voor dik 30d in.
Gelukkig dat er smaakverschillen zijn, rood subframe en draagarmen!! :D
Ik vindt het wel knap dat jullie allemaal weten voor heoveel een auto uiteindelijk is verkocht!
Was je erbij??
Voor dat geld bouw je hem er niet zelf voor idd, mar wat is nu de fun als je het niet zelf in elkaar hebt gezet?
Ik vindt het wel knap dat jullie allemaal weten voor heoveel een auto uiteindelijk is verkocht!
Was je erbij??
Voor dat geld bouw je hem er niet zelf voor idd, mar wat is nu de fun als je het niet zelf in elkaar hebt gezet?
ja was via veiling in duitsland gegaan bij een erkende veilingsbedrijf :thumbup: . ging voor 51 ex de veilingkosten weg
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=151732565&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.modelDescription=gti&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=20000&lang=de&pageNumber=1
Doe mij deze maar voor het geld. Zou er geen seconde wakker van liggen dat ik hem niet zelf in elkaar heb gezet. :D
mooi ritje , stokholm ..:D
ik vind het een uber bruut ding,weet zeker dat ie voor dit geld niet te bouwen valt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.