PDA

View Full Version : Even een corrado poetsen....


MartinGT
26-10-2011, 21:19
:eek:

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=237216

Ronal_Driver
26-10-2011, 21:34
Holy shit.. Daar heeft wat tijd en moeite ingezeten

René
26-10-2011, 21:40
Knap werk :)

Tjaap
26-10-2011, 23:00
nice, motorruimte vind ik minder. als je alles origineel wilt houden doe het dan helemaal.
maar die lak is echt geweldig. Lijkt me geen rotary tol trouwens???

Ivo's
27-10-2011, 08:17
nice, motorruimte vind ik minder. als je alles origineel wilt houden doe het dan helemaal.
maar die lak is echt geweldig. Lijkt me geen rotary tol trouwens???
Toch wel...
Een makita rotary met kleine backingplate en 3M finishingpad is wat je ziet :thumbup:
Hier zie je dus inderdaad duidelijk de kracht van detailen :)

Marvel
27-10-2011, 08:19
zo zo, en dat door een 'beetje' zeep

Jetta Fireandic
27-10-2011, 16:00
Netjes hoor, inderdaad beetje jammer dat sommige originele details ineens zijn verdwenen.
Voor de rest erg netjes gepoetst :)

Oudelut
28-10-2011, 21:23
Tja, en uiteindelijk is het dan toch maar een Corrado... :D
(zonder andere smaken te willen veroordelen: in mijn ogen niet heel ver verwijderd van het lelijkste auto-ontwerp ooit)

jettaracing
28-10-2011, 21:45
Tja, en uiteindelijk is het dan toch maar een Corrado... :D
(zonder andere smaken te willen veroordelen: in mijn ogen niet heel ver verwijderd van het lelijkste auto-ontwerp ooit)

Dan zul jij vast de fiat Multipla een geweldig mooie auto vinden ................. :tongue:

Maar wel een mooie staaltje poetswerk iig met die corrado ....

FEMME
28-10-2011, 23:08
Ja netjes gedaan.. En indd jammer van die details, dan had ik liever gezien dat ze de bumper hadden gespoten. of in ieder geval gespot repairt.

Showtime
11-01-2012, 20:33
als ik het goed begrijp heeft hij de lak gepolijst, dmv dat lak polijst spul. En dat er mbv een polijst borstel en een boormachine op de lak aangebracht. Mischien wel een goede voor mij. Aangezien ik ook aardig veel van die kleine (soort krasjes) in de blanke lak heb zitten. En dat de auto niet echt ten goede brengt...

Groeten Dennis

Nick_J
12-01-2012, 10:59
als ik het goed begrijp heeft hij de lak gepolijst, dmv dat lak polijst spul. En dat er mbv een polijst borstel en een boormachine op de lak aangebracht. Mischien wel een goede voor mij. Aangezien ik ook aardig veel van die kleine (soort krasjes) in de blanke lak heb zitten. En dat de auto niet echt ten goede brengt...

Groeten Dennis

Uuhhh laat die boormachine uit je verhaal maar achterwege... Koop maar excentrisch roterende polijst machine. Dat is een perfecte machine voor beginners, te koop op www.CarClean.nl onder de naam Dap 900 starterpakket. Succes.

Verder zeer net Detail werk, ik zou enkel ook de motorafdekking origineel laten. en inderdaad zoals boven al genoemd wat spotrepairs uitvoeren.

Groeten Nick

Showtime
14-01-2012, 21:16
Uuhhh laat die boormachine uit je verhaal maar achterwege... Koop maar excentrisch roterende polijst machine. Dat is een perfecte machine voor beginners, te koop op www.CarClean.nl onder de naam Dap 900 starterpakket. Succes.

Verder zeer net Detail werk, ik zou enkel ook de motorafdekking origineel laten. en inderdaad zoals boven al genoemd wat spotrepairs uitvoeren.

Groeten Nick

bedankt man! Ga het setje bestellen. Altijd handig, en niet eens super duur...

Dennis-Mash
15-01-2012, 00:48
Weet wel wat je doet. Een polijst machine aan zetten en op de lak houden kan iedere leek. Maar het is meer als dat.