Log in

View Full Version : verschillende vragen gtd 86

emuijtjens
03-11-2011, 21:13
Beste,
Ik heb een aantal vragen:
Welke kleurcode is de juiste van een golf 2 uit 86 wit? Ikzelf ben al aan het zoeken geweest maar vind het niet. Staat nergens meer in de auto.

De auto rookt witblauw als ik gasgeef, hij heeft 3 jaar stilgestaan, wat kan hier de oorzaak van zijn??
Ook lekt de turbo aan het spruitstuk, is dit een pakking??

Verder zoek ik een webshop die bijna alles aanbied:
Iemand ervaringen?

De kleurcode is het balngrijkste, ivm lak die zaterdag morgen ehaald met worden.
Mvg erwin

gooigolf
03-11-2011, 21:30
Beste,
Ik heb een aantal vragen:
Welke kleurcode is de juiste van een golf 2 uit 86 wit? Ikzelf ben al aan het zoeken geweest maar vind het niet. Staat nergens meer in de auto.

De auto rookt witblauw als ik gasgeef, hij heeft 3 jaar stilgestaan, wat kan hier de oorzaak van zijn??
Ook lekt de turbo aan het spruitstuk, is dit een pakking??

Verder zoek ik een webshop die bijna alles aanbied:
Iemand ervaringen?

De kleurcode is het balngrijkste, ivm lak die zaterdag morgen ehaald met worden.
Mvg erwin

kleurcode ..is volges mij l90e ..alpine weis ..
kleurcode is op alle golfen 2 gebruikt dus alle golfjes 2 wit zijn zelfde ..
als goed is ..

J-9A-N
03-11-2011, 22:51
L90E idd ,kan niet missen.

emuijtjens
05-11-2011, 20:01
Kleurcode klopte idd:)
Dus de lak is allemaal gehaald. Nu gaat hij een weekje later in de grondlk, dit doordat wr meer en meer roest tevooeschijn kwam. Nu nog een site voor onderdelen. Messchiwn iemand ideen? Als ik eruitben hoe ik fotos kan plaatsen dan komt ee wen peojwcttopic.
Mvg erwin

gti_power
05-11-2011, 20:41
Hoi,wit-blauwe rook kan versleten verstuivers zijn.
Maar het kan ook zijn omdat de auto gewoon zo lang heeft stilgestaan.
Waar kom je vandaan?
Zijn hier genoeg mensen met diesel ervaring.

emuijtjens
06-11-2011, 11:01
Hoe kun je de verstuivers testen??? Ik heb al een tijdje eraan gewerkt, maarvhierbij heeft de motor nooit lang gelope. Hij word nu eerst opnieuw gespote, en erna word het blok onder handen genomen.
Zijn er verder nog delen waar op gelet moet worden?