PDA

View Full Version : Passend maken RS4 voorbumper


da_vwfreak
26-01-2004, 21:11
Ik heb hier thuis een RS4 voorbumper liggen die ik passend moet gaan maken op een Golf 2. Maar moet ik nog steunen overzetten van de orginele bumper? Wie heeft er ervaring mee om een Rs4 bumper op een Mk2 te zetten?

Carlos
26-01-2004, 23:21
Ja je moet de steunen van een g60 bumper hebben die kan je daar dan in monteren, als het goed is zijn er al voorgeboorde gaatjes (Dietrich bumpers althans) verder is het wel passen en rommelen want die bumpers kunnen wel eens niet kaarsrecht aan de zijkant komen te hangen (je ziet dan die richels etc.).

Wat je ook kan doen is een "dunne"bumpersteun nemen, deze komt namelijk hetzelfde overeen met de g60 en deze dan weer passend maken. Su6!

Carlos
26-01-2004, 23:28
Oja deze heb je ook nodig aan de zijkant van je bumper http://www.hartsant.nl/secure/pictures/VGA1328-1.JPG

Hey maar jij was toch met zo'n andere bumpert bezig met van die kleine knipperts erin??

da_vwfreak
27-01-2004, 18:36
Ik was idd bezig met mijn bumper die nu wel af is, maar dit is voor iemand die ik ken. moet de bumper nog ff bewerken en dan kan ie dr op.Maar er zitten idd van die voorgeboorde gaatjes in de bumper.

je plaatje doet het niet.