vwmk2driver
26-11-2011, 19:33
Hallo,
Ik heb hier nog een aantal onderdelen liggen van de 1.6 td serie.
-Perfecte staat krukas, tappen zijn gepolijst en de krukas is door gespoeld, ook ideaal voor in benzine motoren met de zelfde slag, ( diesel krukas is sterker dan een benzine uitvoering) 100,-
- Set drijfstangen, drijfstangen zijn op rechtheid gecontroleerd/gestraald/ uitgewogen en is voorzien van een arp boutenset en na montage gecotterd i.v.m de rondheid van het tapgat. 125,-
-Zeer kort gebruikte 1.7 ky zuigers merk KS(kolben schmith) maat 80.00 , te gebruiken om je 1.6 op te boren naar 1744cc. zuigers zijn tevens uitgewogen 50,-
-cilinderkop goede staat 100,-
-gebruikte krukas 45,-
-2x gebruikte set drijfstangen 35,- p.s
-onderblok met zuigers, in nette staat niet uitgelopen,met olie sproeiers 75,-
-brandstof pomp nette staat, geen lekkage 100,-
-goede olie pomp 35,-
-vacuum pomp 25,-
- nog tal van andere motor onderdelen, zoek je wat, vraag het me dan.
-Eventueele bewerkingen als boren/honen of monteren van bepaalde onderdelen ook mogelijk,
Contact of meer info via pm of mail.
vwmk2driver@hotmail.com
Met vriendelijk groet,
Frank
Ik heb hier nog een aantal onderdelen liggen van de 1.6 td serie.
-Perfecte staat krukas, tappen zijn gepolijst en de krukas is door gespoeld, ook ideaal voor in benzine motoren met de zelfde slag, ( diesel krukas is sterker dan een benzine uitvoering) 100,-
- Set drijfstangen, drijfstangen zijn op rechtheid gecontroleerd/gestraald/ uitgewogen en is voorzien van een arp boutenset en na montage gecotterd i.v.m de rondheid van het tapgat. 125,-
-Zeer kort gebruikte 1.7 ky zuigers merk KS(kolben schmith) maat 80.00 , te gebruiken om je 1.6 op te boren naar 1744cc. zuigers zijn tevens uitgewogen 50,-
-cilinderkop goede staat 100,-
-gebruikte krukas 45,-
-2x gebruikte set drijfstangen 35,- p.s
-onderblok met zuigers, in nette staat niet uitgelopen,met olie sproeiers 75,-
-brandstof pomp nette staat, geen lekkage 100,-
-goede olie pomp 35,-
-vacuum pomp 25,-
- nog tal van andere motor onderdelen, zoek je wat, vraag het me dan.
-Eventueele bewerkingen als boren/honen of monteren van bepaalde onderdelen ook mogelijk,
Contact of meer info via pm of mail.
vwmk2driver@hotmail.com
Met vriendelijk groet,
Frank