PDA

View Full Version : Schroefset kraakt achter

Mettets
04-12-2011, 10:07
Goedendag,

Ik heb een golf 2 met sinds kort een schroefset. rijd heel fijn maar hij kraakt best wel. En niet wat de meesten hebben dat hij voor kraakt, maar ik heb het achter. Vooral bij slecht wegdek. Kameraad van me heeft het zelfde setje(tripple s) en die kraakt niet, terwijl we het zelfde hebben gedaan. Misschien is er iemand ie het zelfde heeft gehad en die mij kan vertellen wat er waarschijnlijk aan de hand is.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd

Ralph
04-12-2011, 10:50
Dit probleem komt vaak voor bij "b-merken" en zit in de dempers, niks aan te doen helaas...

Rallye
04-12-2011, 12:54
Misschien anders contact op nemen met ruud16v-g60 , zijn vader zit in de schokbrekers en misschien kan hij wat voor je betekenen.

Succes

Mettets
04-12-2011, 14:09
Ik heb het even bekeken, even op de krik gehad, veerr even wat verdraait. Nu is het ergste weg. Dus denk ik dat die wat verkeerd zat.
Bedankt

Rallye
04-12-2011, 18:35
Het ergste is weg zeg je maar het is er dus nog wel het probleem begrijp ik.
Met een schroefveer kan namelijk niet veel verkeerd aan zitten.

tim_j
05-12-2011, 11:58
zit het niet in het rubber op de montagepunten, dat die een beetje wringt op het metaal?

ronaroot
05-12-2011, 20:01
zit het niet in het rubber op de montagepunten, dat die een beetje wringt op het metaal?

Was ook het eerste waar ik aan dacht ?

Wanneer heb je de bevestigingsmoeren van de veerpoten aangetrokken, toen de auto nog op de krik stond of op de wielen ?