PDA

View Full Version : FF voorstellen


typetje3
01-04-2005, 02:36
Ik wilde mij even voorstellen , naar aanleiding van een threat( Fastback huwlijk) die mijn buurman( Primer-look) plaatste kon ik het niet nalaten om mij ook te laten registreren op dit forum, toch wel leuk die berichtjes.
Ik ben inderdaad al zo'n 10 jaar bezig met dit project, alleen de laatste 2 jaar ben ik pas echt hard eraan gaan werken , dit komt omdat wij thuis 2 opgroeiende kinderen hebben en dit vergt natuurlijk ook wat tijd.
Nu moet ik zeggen dat mijn fastback net zo slecht is als de meeste die ik gezien heb , dwz. op de bekende plaatsen goed doorgerot, affijn het laswerk is inmiddels achter de rug en de bodem is ook al toppie, gepoeder-coated en geheel van nieuwe of goed bruikbare onderdelen voorzien , ik heb namelijk in de tussentijd ook een donor auto gekocht , hier zat een bodem bij die gelast,gestraald en verzinkt was , dat was wel een gelukje moet ik zeggen want dat schiet lekker op en het is ideaal als je de beste onderdelen kan uitzoeken voor je eigen auto.
Ik ben nu de auto aan het "kaal" maken zodat hij naar de spuiter kan, ik moet zeggen dat jullie mij overgehaald hebben wat betrefd de kleur, mijn buurman schreef nog dat hij de originele kleur zou krijgen ( donker groen ) maar ik ben nu toch gaan twijvelen omdat ik zelf zwart ook heel mooi vond heb ik de knoop doorgehakt en het word inderdaad zwart.
Ik hoop eind dit jaar zover te zijn dat hij gespoten kan worden en afgebouwd zodat er volgend jaar mee gereden kan worden , ik kan bijna niet wachten

Zo dit was het voor zover , ik hoop nog veel informatie met jullie te delen !!
en eventueel jullie ooit eens te ontmoeten op een meeting

Groeten

Urbi

volksaddiction
01-04-2005, 07:36
Welkom !!
Foto's die primer-look gepost had zag er veelbelovend uit !!
Hoop niet dat het nog 10 jaar gaat duren,we zijn erg benieuwd hoe die gaat worden :D

Peppie
01-04-2005, 09:38
Welkom !!
Foto's die primer-look gepost had zag er veelbelovend uit !!
Hoop niet dat het nog 10 jaar gaat duren,we zijn erg benieuwd hoe die gaat worden :D

Foto's ???? Waar dan?

Zien, zien! :biggrin:

ploon
01-04-2005, 09:39
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=9015

Peppie
01-04-2005, 09:40
Sorry....

Welkom hier Urbi! Fantastisch, weer een type 3 lover erbij :p

Wordt het mooi op de weg he... :cool:

Peppie
01-04-2005, 09:43
Dat is snel, dank je...

Oh deze! had um al gezien inderdaad, wist niet dat het over deze auto ging :o

Ziet er inderdaad heel strak uit zo. Gaat bij mij ook steeds meer kriebelen...

Johan-dtc
01-04-2005, 12:07
welkom....

primer-look
01-04-2005, 17:07
Hee die buur,

Welkom op het VF. Als je zo snel klaar wil zijn zullen we deze zomer echt niet te veel biertjes moeten drinken en BBQen hoor.

groeten

dennis

Matheo
01-04-2005, 17:10
welkom! :D

the hanz
02-04-2005, 16:36
goeie keuze het zwart ff wat lastiger met spuiten maar wel heel erg mooi als het zover is...enne welkom we zien hem wel verschijnen...dit jaar ? of een seizoen verder

typetje3
04-04-2005, 18:22
goeie keuze het zwart ff wat lastiger met spuiten maar wel heel erg mooi als het zover is...enne welkom we zien hem wel verschijnen...dit jaar ? of een seizoen verder


Reken maar op een seizoen verder

Urbi