View Full Version : bedraading motor
roland 8v
15-12-2011, 12:49
hallo ben nieuw hier ik ben bezig met een golf 2 1.8 8v 1990 aleen had em zonder motor gekocht en heb een motor van een scirocco ingebouwd een E X motor en wil er webers opzetten alleeen wil zonder ecu weet iemand hoe ik de boel moet aansluiten met de ontdteeking en ik weet ook niet waar de bdp sensor moet zitten wand die zat er niet op
gooigolf
15-12-2011, 14:05
hallo ben nieuw hier ik ben bezig met een golf 2 1.8 8v 1990 aleen had em zonder motor gekocht en heb een motor van een scirocco ingebouwd een E X motor en wil er webers opzetten alleeen wil zonder ecu weet iemand hoe ik de boel moet aansluiten met de ontdteeking en ik weet ook niet waar de bdp sensor moet zitten wand die zat er niet op
hallo het mooiste is gewoone orgineel kabelboom ..
dan heb je alles waarhet horen moet
volges mij kun je met kabelboom die je nu hebt meestu wel aansluiten ,
ondsteking etcc ..sensoren
en voor dingen waar je niet uit kan komen ,, bekijk eens een slopertje
kun je de rest verglijken en aansluiten .
vrgr gooigolf ..
roland 8v
15-12-2011, 15:14
oke nou zal even kijken alles is verder al aangeslooten sensoren alleen weet niet waar men bdp sensor zit en zit met bedraading van ontstekking
gooigolf
15-12-2011, 17:09
oke nou zal even kijken alles is verder al aangeslooten sensoren alleen weet niet waar men bdp sensor zit en zit met bedraading van ontstekking
je bdp sensor zit onder je ondsteking toren .. klote plekje ..
iedergeval 2e motor zit hij op die plek ..
heb je die wel in de kabelboom aansluiting ,
ondsteking blijft volges mij gewoon gelijk hoor ...
vrgr gooigolf
roland 8v
15-12-2011, 17:29
je bdp sensor zit onder je ondsteking toren .. klote plekje ..
iedergeval 2e motor zit hij op die plek ..
heb je die wel in de kabelboom aansluiting ,
ondsteking blijft volges mij gewoon gelijk hoor ...
vrgr gooigolf
oke zal vanavond ff kijken en heb ecu er uit gehaald want wil haast geen draaden in motor ruimte
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.