PDA

View Full Version : Welke maat SMART band bij 4.5 J


Franklin
01-04-2005, 22:20
ik wil twee smart bandjes voorop de kever van mijn vader leggen maar ik weet niet welke ik moet hebben voor het mooiste de voor of de achterband???? heeft iemand hier ervaring mee waarschijnlijk wel en heeft ie hier foto's van dan kan ik ff het mooiste uit zoeken.

PS. als diegene er dan ook nog twee in de verkoop heeft:D:D:D en in Noord-brabant:D:D en voor een leuk prijsje:D:D dat zou helemaal top zijn!

volksaddiction
01-04-2005, 22:41
ik wil twee smart bandjes voorop de kever van mijn vader leggen maar ik weet niet welke ik moet hebben voor het mooiste de voor of de achterband???? heeft iemand hier ervaring mee waarschijnlijk wel en heeft ie hier foto's van dan kan ik ff het mooiste uit zoeken.

PS. als diegene er dan ook nog twee in de verkoop heeft:D:D:D en in Noord-brabant:D:D en voor een leuk prijsje:D:D dat zou helemaal top zijn!
Is de kever wel verlaagd ??
Anders is het geen potje.....een smartband op een standaard kever.
Op een 4,5J zou ik kiezen voor een 135x70x15 of 145x65x15
175x55 is ook nog mogenlijk !

Hier een 135x70x15 op een 4,5J:
http://www.airmighty.com/images/gallery/slammed_120305/IMG_4398.jpg

Of een 175x55 op een 4,5J:
http://www.volksaddiction.nl/bien/19-1-05%20(12).JPG

Aan 175x55 kan ik je nog wel helpen, de 135's en 145's zijn helaas allemaal al weer verkocht........
50,- euro per set, afhalen in Zevenhuizen (Z-H) of Rotterdam

Franklin
01-04-2005, 23:15
hij is nog niet verlaagd maar dat wil ik tegelijk doen met behulp van mijn broer uiteraard.
we willen hem opfraaien want hij staat hier anders weg te rosten in de schuur want er wordt neit mee gereden maar over een half jaar hab ik mijn rijbewijs en dan staat ie klaar en moet ik ook klaar zijn.

volksaddiction
02-04-2005, 00:57
hij is nog niet verlaagd maar dat wil ik tegelijk doen met behulp van mijn broer uiteraard.
we willen hem opfraaien want hij staat hier anders weg te rosten in de schuur want er wordt neit mee gereden maar over een half jaar hab ik mijn rijbewijs en dan staat ie klaar en moet ik ook klaar zijn.
Tegen de tijd dat je ze echt nodig hebt moet je het maar even laten weten !
Heb er altijd wel een partij op voorraad, de 175's zeker !