View Full Version : probleem met meguiar purpose cleaner
mk4driver
27-12-2011, 19:07
ik heb een probleempje met de meguiar purpose cleaner.
het spul is normaal bedoeld voor bekledingen enz. maar tijdens mijn dakbekleding te kuisen is er vloeistof op mijn zijruiten gekomen en ik krijg het er niet meer af. :)
als de auto nu aandampt of het zonnetje staat er op dan zie je allemaal lopers op de zijruit en zo plezant vind ik dat niet. :)
heb het al met verschillende producten er af proberen te krijgen, zelfs met silicone ontvetter en kuisthinner heb ik al geprobeert. :redface:
nu ben ik bang dat het in mijn ruit gebakken is door de zon of gaat dat niet.
weet iemand hier hoe je dit probleem kunt oplossen of met welk product.
mvg,
mike
andre0511
27-12-2011, 20:07
Je kan het met commandant cleaner er proberen eraf te halen,is wel beetje schurend maar ik denk dat het daar wel mee af gaat,dan kan je je raam beetje mee polijsten.
mk4driver
29-12-2011, 13:15
Je kan het met commandant cleaner er proberen eraf te halen,is wel beetje schurend maar ik denk dat het daar wel mee af gaat,dan kan je je raam beetje mee polijsten.
met commandant werk ik niet graag, heb al gehoort dat die korrels van commandant niet afbreken tijden het polieren tegenover andere merken die dat wel doen
maar ga nu eens proberen te polieren ,kijken of het lukt :)
maar alvast bedankt
Als je melkglas wilt dan met commandant aan de gang gaan.........
Dennis-Mash
29-12-2011, 14:03
Beetje vreemd dat zoiets er niet af gaat. Heb je al een goede glasscleaner gebruikt? Met polijsten moet het in ieder geval lukken. ;)
mk4driver
29-12-2011, 16:43
Beetje vreemd dat zoiets er niet af gaat. Heb je al een goede glasscleaner gebruikt? Met polijsten moet het in ieder geval lukken. ;)
ja met verschillende glascleaners geprobeerd maar het komt er maar niet,
ik ga het nu met polijsten proberen ok
bedankt ,,
Als de apc van de profesionele lijn is, moet je deze verdund gebruiken 1/3 of 1/4
Om uw ruiten terug zuiver te krijgen:
- Ruiten met ruitenreiniger benevelen en met de fijnste staalwol de ruit zachtjes zuiver maken, vervolgens afspoelen en afdrogen
heb dit ook eens gehad, heb het weg gehaald met mothers chrome polish ( ja dat werkt ook op glas, check de mothers site maar ) overgens super spul voor je ramen
andre0511
14-01-2012, 11:05
Commandant heb je in grofheid in meerdere gradaties maar wist niet dat de korrels die erin zitten niet afbreken,kan je beter het risico niet nemen.
Maar heb je nog een beetje weg gekregen in de tussentijd?
Pro Detail
29-01-2012, 18:55
Polieren met een lichte korrel werkt altijd op ramen ;)
mk4driver
09-04-2012, 15:27
Commandant heb je in grofheid in meerdere gradaties maar wist niet dat de korrels die erin zitten niet afbreken,kan je beter het risico niet nemen.
Maar heb je nog een beetje weg gekregen in de tussentijd?
jaja het is helemaal verdwenen, heb het gewoon met een fijne polish er afgekregen :thumbup:
Jetta MaNiA
10-04-2012, 08:38
Doekje met beetje thinner?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.