WessieW8
03-01-2012, 17:04
Allereerst iedereen de beste wensen voor 2012 en dat iedereen maar veilig richting 2013 mag rijden.
Hallo Jongens ik stel mij even netjes voor zoals het hoort op een forum.
Ben Wesley(24) uit Nieuw-Vennep en rij op dit moment in een BMW en mijn vrouw(21) rijd ook in een BMW alleen dan een dakloze.
:screwy: Zullen vele wel zeggen maar rijd behoorlijk goed moet ik zeggen.
Sinds dat we een kleine hebben is toch wel gebleken dat onze dagelijkse 5 toch wel iets te klein is voor het lekkere en makkelijke.
Nu kwam ik via marktplaats zoekend naar stations langs een VW Passat 4ltr W8 Variant.
Dit leek me een erg interessante auto als opvolger van onze 4Ltr V8 in de BMW.
Nou kon ik op internet niet echt wijzer worden en als ik de zoekfunctie hier gebruik, dan is de zoekopdracht natuurlijk veel te algemeen, omdat de meeste hier wel W8 interieurverlichting hebben en hij die dus ook weer gaat geven.
Zo dus nu mijn vraag
Wie kan mij helpen naar een site/topic of heeft zelf de kennis van een W8?
Alvast bedankt en als jullie foto's willen van de BMW's hoort ik het wel :tounge:
Hallo Jongens ik stel mij even netjes voor zoals het hoort op een forum.
Ben Wesley(24) uit Nieuw-Vennep en rij op dit moment in een BMW en mijn vrouw(21) rijd ook in een BMW alleen dan een dakloze.
:screwy: Zullen vele wel zeggen maar rijd behoorlijk goed moet ik zeggen.
Sinds dat we een kleine hebben is toch wel gebleken dat onze dagelijkse 5 toch wel iets te klein is voor het lekkere en makkelijke.
Nu kwam ik via marktplaats zoekend naar stations langs een VW Passat 4ltr W8 Variant.
Dit leek me een erg interessante auto als opvolger van onze 4Ltr V8 in de BMW.
Nou kon ik op internet niet echt wijzer worden en als ik de zoekfunctie hier gebruik, dan is de zoekopdracht natuurlijk veel te algemeen, omdat de meeste hier wel W8 interieurverlichting hebben en hij die dus ook weer gaat geven.
Zo dus nu mijn vraag
Wie kan mij helpen naar een site/topic of heeft zelf de kennis van een W8?
Alvast bedankt en als jullie foto's willen van de BMW's hoort ik het wel :tounge: