View Full Version : Kent iemand deze VR6 Beul
Zat een beetje op Youtube te kijken en vond dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=_-qonIFURwQ&feature=mfu_in_order&list=UL
Beetje ziek in mijn ogen maar goed.
Wat me opviel was dat het kenteken ongeldig was toen ik bij vwe keek.
Voor de gene die niet weet wat VWE is dat is een site die net iets verder gaat dan de RDW.
Toen ik het kenteken opzocht op google kreeg ik resultaat maar kom er niet verder mee.
Was een beetje nieuwsgierig geworden wat dat politie bericht nu was.
Maar omdat het te oud is zie je er niets meer van.
Als je ziet hoe die gast er mee omging vind ik het niet gek dat ie met politie in aanraking is gekomen.
Hier het stukje geknipt uit de zoekactie van google.
Sorry voor de iets te grote foto.
http://www1.picturepush.com/photo/a/7299929/img/7299929.jpg (http://nl.picturepush.com/public/7299929)
Weet hier iemand wat er mee gebeurt is?
Jel Golf 2 GTI
08-01-2012, 02:58
hahahaha owkeeeeeeeej, eerst blokjes leggen aan de achterwielen anders lukt de burn out al niet :D Dan lekker vieze olie en gumme maar.
Ach ja , we zijn allemaal jong geweest :rolleyes:
Ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat ik nog nooit zo met een auto heb gedaan, ook niet toen ik jong was.
Hoewel ik de auto's er wel voor heb gehad, Crx Vtec, Astra en Kadett Gsi :rolleyes:
Een keertje gek doen bij de stoplichten oké maar dit! nee dat het ik nooit gedaan.
Er komt er eentje klaar lijkt het "ahhhhh wat een rook aahhhhhhhhhhh" hahahaha
Wat blijft dat toch een vreselijk mooi geluid, zo`n VR6:)
bekirvr6
08-01-2012, 14:37
wat een idioot!!!
dat moet je doen met een opel
ah joh, als de motor een beetje warm is en met die olie op de banden heeft die vr6 niks te lijden..
Jan-Jelle
08-01-2012, 14:53
Boeie, zijn auto, zijn banden, zijn blok dat straks stuk is. Dit is minder erg dan gek doen bij een stoplicht, zijn geen andere weggebruikers die hij lastig valt of laat schrikken.
demonx_-
08-01-2012, 16:14
Tja, de Vr6 is tegenwoordig voor iedereen wel beschikbaar. (niet echt een dure auto in aanschaf, onderhoud -en brandstofkosten daar gelaten ;) ) Dus ook voor dit soort gasten met een chromosoompje meer... :screwy:
Zonde om te zien, maar volgens mij was er al geen eer meer te behalen aan dat bakje, het is uiteindelijk zijn verlies. ;)
die gasten klinken eerder als tukkers dan zeeuwen, misschien is die auto later verkocht aan een zeeuw aangezien het filmpje uit 2007 komt en het politiebericht van 2009 is.
Maar goed, wat een mongolen!
Ik ben zelf ook Tukker maar ik weet wel zeker dat dat geen tukkers zijn.
Maar niemand weet iets van dat politiebericht?
demonx_-
08-01-2012, 17:33
die gasten klinken eerder als tukkers dan zeeuwen, misschien is die auto later verkocht aan een zeeuw aangezien het filmpje uit 2007 komt en het politiebericht van 2009 is.
Het filmpje is oud, het politiebericht is oud, dus ik geef je weinig hoop of iemand er echt iets van weet.
Misschien is het een optie om centjes te betalen om het hele politiebericht te lezen? :thumbup:
demonx_-
08-01-2012, 17:37
Even snel voor je gekeken en misschien is dit antwoord op je vraag:
Kenteken 46-fr-kl
Datum eerste toelating 07-05-1992(19,7 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 02-06-2000(11,6 jaar)
Status kenteken Ongeldig
Ongeldig: i.v.m. vervangend kenteken of buiten normale registratie geplaatst.
En de auto heeft sinds eind 2009 geen apk meer. Ik denk dan dat de auto ergens geschorst staat of dat ie inmiddels vertrokken is naar het buitenland.
Tiefleger
08-01-2012, 17:39
Wat een sukkels. :shake: :shake:
spijlbus_dot_tk
08-01-2012, 17:45
ik snap alleen het nut niet van de blokjes voor de wielen, op de handrem zetten gaat ook
Mk1driver
08-01-2012, 23:44
Nep diesel shirt, in Turkije op vakantie geweest.
mark89769
08-01-2012, 23:52
ik vindt het nog wel meevallen, gaat niet extreem in de toeren
Gertje 83
09-01-2012, 19:07
als je op rdw kijkt staat hij als gestolen geregistreert
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.