View Full Version : Jetta MK2 Kofferbak lekkage
Ik heb last van lekkage in de kofferbak van mijn jetta, waar kan dit vandaan komen, iemand toevallig ervaring? De golf 1 heeft nog wel eens last van uitgedroogde achterlichtrubbers, kan de jetta daar ook last van hebben?
kofferbakrubber is nog wel netjes volgens mij.
Ik hoor het graag.
Ja, achterlichtrubbers kan.
Ook zijn de wielkuipen wel een zwakke plek soms, kijk eens onder je tapijt of daar rotterij zit.
roest onder het achter raam (in de hoekjes )
dop uit het achter paneel ( doorvoer voor de trek haak kabelboom )
Cobrakever
15-01-2012, 18:34
Zetten zaterdag de hogedrukreiniger er wel even op. Vloerbedekking achter de voorstoelen al nat? Of zot het alleen in de chterbak?
Auto is nat geworden nadat de auto een week voor het huis heeft gestaan, dus moet wel echt van boven komen, en niet uit de wielkuipen.
caddy1987b
15-01-2012, 20:09
meestal de achterlichten gr bram
zijn de rubbers nog te verkrijgen bij de dealert?
volksfahrer
15-01-2012, 21:02
de schroefjes waarmee het achterlicht vaszit wat strakker aandraaien hielp bij mijn jetta...
de schroefjes waarmee het achterlicht vaszit wat strakker aandraaien hielp bij mijn jetta...
Dat kan helpen ja. Misschien eerst even eruit en schoonmaken [het rubber en de auto], wellicht zit er wat meuk tussen.
maar zijn de rubbers nog te krijgen bij de dealert?
Cobrakever
20-01-2012, 20:12
Partnumber Title Price
165945191 DICHTUNG 4.5 Euro
Opgelost! de rubbers/klemmetjes van de emblemen waren kapot. achterlichtrubbers tevens vervangen, deze waren ook helemaal poreus.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.