PDA

View Full Version : te koop golf 2 gti 1.8 8v uit 90

mkaddict
19-01-2012, 20:54
hey mensen

heb een mk2 gti te koop staan

zal een linkje plaatsen naar de advertentie
en naar het vwforum waar ook een advertentie staat

http://link.marktplaats.nl/521358142

golf 2 gti (http://www.vwforum.nl/even-voorstellen-f6/golf-2-gti-compleet-1000-euro-of-in-onderdelen-foto-s-pag19-t131836.html)

bij intresse kan je pben of emailen naar samanthasehlmeier@hotmail.com

groeten

mkaddict
20-01-2012, 13:16
even een upske of wil dat niet werken :screwy:

gti-er
20-01-2012, 18:09
kun je niet gewoon een fatsoenlijke ad maken hier!

mkaddict
20-01-2012, 20:46
waarom even linkje klikken is toch ook geen probleem doen ze ook om een filmpje te kijken dus kunnen ze vast wel even doorklikken :thumbup:

maar thnx voor je advies :thumbup:

Larsv5
20-01-2012, 20:56
KenmerkenModel: Golf Bouwjaar: 1990 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 172.800 km Kenteken: YD59HP Bekijk alle kenmerken

--------------------------------------------------------------------------------
Beschrijving van adverteerderte koop golf 2 gti 1.8 8v
de auto is uit 1990 de auto heeft iets werk nodig om hem helemaal netjes te krijgen maar daar is de prijs ook naar
auto is voorzien van digifiz 8000 toeren versie orgineel op de auto en werkt zoals het hoort

zit een polo 9n pook in staat netter en is iets kleiner dan het orgineel
zit een remus eind demper onder
heeft vaste verlaging 40/40
enkele bonrath wisser aan de voorkant

auto rijd schakelt en remt zoals het hoort
is een leuke auto voor weinig geld en de 1000 euro is hij zeker waard

zit ook een leren bekleding set in nu van een audi 80 de auto word met orginele bekleding verkocht met leer setje is een meer prijs maar bij intresse komen we daar wel uit
auto heb ik geen problemen mee gehad pas alleen de bumper binnebalk vervangen gezien dat die flink kapot was

dorpels zijn hard onder de wielrand verbeders ook geen roest pas los gehad om alles netjes te spuiten zodat het weer mooi zwart is

ook niet zo gek lang geleden de voorpijp vervangen gezien de aansluit punten niet helemaal in orde waren

auto heeft verder lichte gebruikers sporen maar niks bijzonders mag ook wel voor ze leeftijd

verder staat op orginele vw montreal velgen bandjes voor zijn bijna op achter zijn nog redelijk auto heeft apk tot juli van dit jaar bij de apk geen aandachts punten gehad heb altijd veel plezier aan de auto gehad maar gezien ik er de tijd niet meer voor heb om hem op te knappen vind ik het zonde om hem zo te laten staan en tevens willen wij van 2 auto,s naar 1 auto gezien er eentje heel zelden gebruikt wordt

eventueel heb ik een setje van 4 velgen erbij polo bbs gti velgen 2 delig zijn wel opknappers en zijn zonder banden maar is alleen de lak is gaan bladeren

geen stoeprand schade zijn in nette staat bij intresse kunt u contact opnemen met vriendelijke groet frans

ps als je bied wel redelijk graag geen bod van 500 euro zoals hierboven dit is alleen de digifizz met orginele kabelboom al waard

bij serieuse intresse bellen of mailen

heb je geen geld dan ook niet bieden zonden van jou en mij tijd

prijs is bespreekbaar
1000 euro zonder het leer en de bbs velgen
1350 met bbs velgen

degen die 1000 euro bied mag hem zonder leer en de bbs velgen mee nemen
--------------------------------------------------------------------------------
Rapport Occasion CheckDit is een onafhankelijk rapportage van Occasion Check (meer informatie).
Kilometerstand: 172.800 km Aantal eigenaren tot en met nu: 8 Type laatste eigenaar: Particulier Eigenaar sinds: 03-09-2011 Lees het volledige rapport

De rest moet je zelf doen.... :thumbup:

mkaddict
20-01-2012, 21:05
hahaha thnx had het vast wel gedaan met de tijd maar heb nu effe andere dingen aan me hoofd

duik af en toe tussen door effe achter de pc

maar thnx :thumbup:

Misha
21-01-2012, 08:14
Dat kan wel zijn .. maar 't is hier geen marktplaats met je 8 posts. Daarbij horen advertenties van eigen spullen in het te koop gedeelte thuis en niet bij marktplaats links én een fatsoenlijke advertentie is verplicht.. misschien een keer het reglement lezen?

René
21-01-2012, 08:16
zo misha...ochtendhumeurtje? :D

http://www.youtube.com/watch?v=b_Q8YA20S1k

Misha
21-01-2012, 08:21
Haha .. ochtendhumeur zou ik het niet willen noemen maar het is verrekte vroeg voor een zaterdag :D

mkaddict
21-01-2012, 15:34
nou ik weet niet beter of ik heb het in het juiste deel geplaatst

dit kan uitteraard gebeuren dat dit verkeerd geplaatst is

en met andere woorden 8 posts is voor jou niet voldoende om iets te koop aan te bieden?

dat mag uitteraard alleen jij met je 8000 posts of heb ik dit mis ?

zie het probleem niet jij bent zeker weten met je verkeerde been uit bed gestapt :screwy:

Misha
21-01-2012, 19:10
Integendeel, hele leuke dag gehad vandaag.. en hij is nog niet om ;)

Een groot deel van de leden zijn van die gasten die zich aanmelden en nooit posten alleen om een keer iets te koop te zetten. Daar hebben ze een andere site voor, die heet marktplaats. En als je dan toch een van die gasten wil zijn, lees dan op z'n minst de regels, maak een fatsoenlijke advertentie die aan de eisen voldoet en post 'm in het juiste subforum.

Mk1driver
21-01-2012, 19:45
Zonder leer, heb je dan wat anders om op te zitten of moet je dan op het vloerkleed

mkaddict
21-01-2012, 21:33
mk1driver bijdehand ben je

jij bent dus een persoon die de moeite niet neemt om de advertentie op mp rustig en goed te lezen want als je dat wel gedaan had had je gelezen dat hij met orginele bekleding geleverd werd :thumbup:

maar goed als er mensen zijn die er hinder van ondervinden
lees deze advertentie dan ook niet

ik ben al langere tijd actief op vwforum
heb hier vaak mee gelezen en wellicht als er dalijk een mk4 is dan zal ik hier mischien ook iets actiever worden

de advertentie voldoet aan alle eissen staat een link in met een beschrijving en dergelijke

maar dat heb ik ook vaak op vwforum gemerkt je hebt bepaalde mensen op het forum die denken dat ze een mod zijn of iets die bemoeien zich met alles
reageren overal op

en leggen iedereen de regels voor als je daar plezier aan beleeft doe het vooral ik hou je niet tegen maar als het je niet aanstaat klik dan niet op de link hoef je je eigen er ook niet aan te storen :thumbup:

fijne avond verder mensen