View Full Version : Welke steeksleutel voor spoorstang??
Na lang gepuzzel en een geweldig plaatje van Peter (golf1gti83) weet ik eindelijk wat het probleem is --> dit probleem (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=91592)
Dus nou moet ik mijn spoorstang losdraaien van mn stuurhuis.
Ten eerste kun je er voor geen meter bij, maar ik krijg ook niet goed opgemeten welke maat steeksleutel ik er nou voor moet hebben. Heb het proberen te meten met een schuifmaat, en dan kom ik ergens rond de 26/27/28mm uit. Alleen lees ik net ergens op het forum dat het 32mm moet zijn.
Wie kan dit met zekerheid zeggen?!
Alvast bedankt!!
MartijnCR
25-01-2012, 12:45
Ik zou gaan voor 27 want 26,28 zijn niet voorkomende maten
Toevallig net even opgemeten 32 is de spoorstang 27 de contra/borgmoer ik hoop dat je wat aan deze info hebt.
Ik heb het ook weleens gedaan met een baco zit meestal niet supervast
Toevallig net even opgemeten 32 is de spoorstang 27 de contra/borgmoer ik hoop dat je wat aan deze info hebt.
Ik heb het ook weleens gedaan met een baco zit meestal niet supervast
Oké dan, toppie!!
Met een baco kan ik er niet genoeg bij om een slag te maken.
Dus ga nou effe een sleutel 27 en 32 lenen, en dan gaat het helemaal goed komen :thumbup: .
Bedankt!!!
Audi1981
25-01-2012, 22:26
Rigid pipewrench, past altijd! :D
superbeast
26-01-2012, 08:06
Daar krijg je alles mee los, alleen blijft er niks over van je pijp of moertje :D
Die pipewrench gebruik ik altijd aan boord, voor rotte leidingen met draadflens los te draaien.
mvg frank
Rigid pipewrench, past altijd! :D
Alleen moet je dan weer een te grote wrench hebben en kom je dan
met ruimtegebrek te zitten om een beetje slag te kunnen maken.
Heb dit probleem ook "nog liggen" :rolleyes: :rolleyes:
Audi1981
26-01-2012, 12:16
Mmm....steeksleutel kopen en afslijpen dan maar :D
carbreaker de autosloper
31-01-2012, 21:00
een rukje met zon pipe wrench/ sokke tang ,,dan is het klaar en draai je hem verder dr zo af...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.