xray911
28-01-2012, 17:54
Hallo allemaal,
ben vandaag bezig geweest met mijn golfje.
heb het schuim op de kachelkleppen vervangen.
ik had namelijk het probleem dat mijn kachel wel warm wordt maar nadat hij
10 minuten warm is koud wordt. vervolgens wordt hij ook niet meer warm.
helaas heeft het schuim op de kachelkleppen niet geholpen.
naar het testrondje heb ik even gevoeld aan de slangen die door het schutbord naar de kachelradiator gaan. voor de reduceerkleppen in de slang is de slang duidelijk heter. naar het reduceer is de slang nog wel warm maar niet gloedheet meer.
zou dit mijn probleem kunnen zijn? ik hoorde dat je de reduceerventielen kunt vervangen voor koperen buisjes maar dat je dat het risico loopt dat je kachelradiator uit elkaar ploft. daar zit ik niet echt op te wachten. is het niet mogelijk om deze kleppen te reviseren?
groetjes Robin
ben vandaag bezig geweest met mijn golfje.
heb het schuim op de kachelkleppen vervangen.
ik had namelijk het probleem dat mijn kachel wel warm wordt maar nadat hij
10 minuten warm is koud wordt. vervolgens wordt hij ook niet meer warm.
helaas heeft het schuim op de kachelkleppen niet geholpen.
naar het testrondje heb ik even gevoeld aan de slangen die door het schutbord naar de kachelradiator gaan. voor de reduceerkleppen in de slang is de slang duidelijk heter. naar het reduceer is de slang nog wel warm maar niet gloedheet meer.
zou dit mijn probleem kunnen zijn? ik hoorde dat je de reduceerventielen kunt vervangen voor koperen buisjes maar dat je dat het risico loopt dat je kachelradiator uit elkaar ploft. daar zit ik niet echt op te wachten. is het niet mogelijk om deze kleppen te reviseren?
groetjes Robin