jelle vda
01-02-2012, 22:03
beste vf'ers
sla me dood want men vraag is niet echt luchtgekoeld related :D
maar jullie luchtkoelers heb ik nodig !
ik rij al een tijdje met een 2.1 waterboxer in men bus , aangenaam motortje .
enkel de uitlaat . compleet rot , die van men donor ook :screwy: .
en een nieuwe is best prijzig dus mijn vraag is , past er een bepaalde uitlaat van een kever etc. op mijn bus ?
daarmee bedoel ik dan dat ik geen vermogenverlies heb ofzo want een 1200 is nu net geen 2100 .. ;)
ik weet wel dat er in de luchtgekoelde scene veel mensen met getunde motor rijden maar dat is dan meer custom made uitlaat neem ik aan ?
en natuurlijk moest er 1 zijn zal ik wss mijn carosserie moeten aanpassen , dit is geen probleem zolang ik maar niet half de achterkant moet verzagen .
ik dacht dat ik ooit wel eens een sportuitlaat gezien heb , dit was 1 met orginele keveruitlaat look voor moest je een wbx in een kever steken , maar vind hem helaas nergens meer terug :s
hier nog wat meer info over de motor waar deze voor is ;
t3 wbx motor
bj 1990
2100 cc
injectie
93 pk ( word binnenkort vervangen door gelijkaardig blok maar 87 pk )
moest iemand iets weten ... ;)
ps. liefst niet boven de 900 euris ( zoiets kost een complete nieuwe van rvs voor de bus :D )
grtz jelle
sla me dood want men vraag is niet echt luchtgekoeld related :D
maar jullie luchtkoelers heb ik nodig !
ik rij al een tijdje met een 2.1 waterboxer in men bus , aangenaam motortje .
enkel de uitlaat . compleet rot , die van men donor ook :screwy: .
en een nieuwe is best prijzig dus mijn vraag is , past er een bepaalde uitlaat van een kever etc. op mijn bus ?
daarmee bedoel ik dan dat ik geen vermogenverlies heb ofzo want een 1200 is nu net geen 2100 .. ;)
ik weet wel dat er in de luchtgekoelde scene veel mensen met getunde motor rijden maar dat is dan meer custom made uitlaat neem ik aan ?
en natuurlijk moest er 1 zijn zal ik wss mijn carosserie moeten aanpassen , dit is geen probleem zolang ik maar niet half de achterkant moet verzagen .
ik dacht dat ik ooit wel eens een sportuitlaat gezien heb , dit was 1 met orginele keveruitlaat look voor moest je een wbx in een kever steken , maar vind hem helaas nergens meer terug :s
hier nog wat meer info over de motor waar deze voor is ;
t3 wbx motor
bj 1990
2100 cc
injectie
93 pk ( word binnenkort vervangen door gelijkaardig blok maar 87 pk )
moest iemand iets weten ... ;)
ps. liefst niet boven de 900 euris ( zoiets kost een complete nieuwe van rvs voor de bus :D )
grtz jelle