Log in

View Full Version : te koop/ruil

Blaauwwiekel
07-02-2012, 22:44
http://www.volksforum.com/albums/files/1/0/9/6/7/meigolfoantwurk1.JPGhttp://www.volksforum.com/albums/files/1/0/9/6/7/meigolfoantwurk2.JPG

De golf moet plaats maken.
Is niet klaar, is een opknapper, maar staat in primer.
achterste kievanger zeg maar is deels plamuur.
Voor de rest moet bodum hard zijn
apk october 2012
schroefset nieuw
remleiding nieuw
draagarm rubber nieuw
gedaan door garage ivm toen tjd te kort en apk punt
Verder moet deze auto liefde hebben.
Moest een diesel in, dan heb je wat aan tax free cruisen
Verder chrome bies bumpertjes erbij
heldere lampjes
en verder alles is erbij om in elkaar te zetten en rijden.
uitlaat ergens lek, 1300 motor loopt mooi rond
4 bak klinkt rauw, maar is opzich wel goed.

Blaauwwiekel
07-02-2012, 22:47
prijs is liefst ruilen met een typje 3 variant, of oudere passat variant als het maar benzine is, en vrij netjes. Heb ivm werk eerst geen tijd om te klussen aan de auto.
Moet instappe en rijden zijn. Vrouw heeft auto nodig, as soon as possible
hoeft geen luxe auto te zijn, maar origineel, geen poly bumpers.
Anders mik maar een bod, hou er beetje rekening mee nieuwe schroefset, en apk kosten lagen in onderdelen en beetje werk op 400, ex nieuwe schroefset.
sietzewendy@home.nl
0654761644

Mocht ik in korte tijd een auto vinden zonder verkoop van de golf, dan gaat deze eerst ook niet weg. En maak ik hem klaar, oldscool. Kost niks, 90 per jaar verzekering verder helemaal niks.

Rob g60
08-02-2012, 10:04
welk jaar is hij en de vraagprijs?

Blaauwwiekel
08-02-2012, 17:01
Golfje is van 85, is aug 2011 op nl kenteken gekomen.
Zit dikke keuring op, tot einde 2012.
Ik had eraf moeten blijven, en niet opnieuw schuren, maar ik heb natuurlijk een geld betaald uiteindelijk, maargoed. Als ik hem moet gaan verkopen gaat de golf zeker niet voor minder weg dan 750,- euro.
Dus hierbij, is dit ook de prijs.
Mischien hoog, maar hij staat op dan dik verlies. Geeft niks, die neem ik, tis zo.
Ik heb gewoon een extra family auto nodig, Ben van baan gewisseld, en nu moet ik met eigen vervoer door NL en krijg kms betaald, en onkosten, is ook fijn. Maar vrouwke is de auto kwijt. En die vind er niks aan met een koppel kids in de winter te fietsen of lopen.

Tiefleger
08-02-2012, 20:25
Welke kleur staat er op het kenteken?

Blaauwwiekel
08-02-2012, 20:31
Hoi René hij is wit.
Maar geef hem de kleur die je nodig bent, laat hem rijden, ga naar rdw en laat het omzetten, en klaar. Daar kun je alle kanten nog mee op..
ivm keuring is het ramen erin, en gaan.
Rdw vraagt meende niet eens geld voor omzetten?

gooigolf
08-02-2012, 20:35
jammer ..
had mooi in kleur moeten blijfen ..
dit kost weer dik 1000 euri spuiten ..
vrgr gooigolf

Tiefleger
08-02-2012, 21:14
Hoi René hij is wit.
Maar geef hem de kleur die je nodig bent, laat hem rijden, ga naar rdw en laat het omzetten, en klaar. Daar kun je alle kanten nog mee op..
ivm keuring is het ramen erin, en gaan.
Rdw vraagt meende niet eens geld voor omzetten?

Er vroeg mij laatst iemand of ik een beige golf wist, motorisch maak het niet uit
want er komt toch een VR6 in. Maar ik zal het eens voorleggen.

Blaauwwiekel
08-02-2012, 21:49
jammer ..
had mooi in kleur moeten blijfen ..
dit kost weer dik 1000 euri spuiten ..
vrgr gooigolf

Ben met je eens, maar waar die weg komt, hebben ze met spuitbussen de auto al verziekt.
Poetsen wilde niet meer, ze hadden op plaatsen er al door geschuurd.
En ik kocht op op afstand, en zag een witte golf aan. Was helemaal blij, maar viel daarna vies tegen, spuitbusje troep kan best wat vernielen.
Er waren rubbers en al wit, vandar heb ik hem nieuwe rubbers gedaan, gebruikt dan, maar gefatsoeneerd, en beige erop.
Dit leek nergens meer op, te dun, dus vlekken en blaasjes ivm vocht uit compressor, weer geschuurd. En staat grotendeels in primer.
anders had het mischien klaar kunnen zijn, en netjes erbij staan.
Maar ik kwam in de ww, en begon eraan, tijd zat.
Maar na een korte pauze kon ik ergens aan het werk komen, en ben daar erg druk mee. Maar vrouwlief moet een auto{ staion} hebben..
Ze reed in de passat, met de kinderen, en de kinderen van opvang.
En nu moet ze met soms een baby, in maxicosie
een meisje van 6
een meisje van 3
een jongen van 2
een meisje van 4
Lopend naar school, en in weer en wind.
Vandaar de noodoproep met ruilen met golf 3 variant, als die maar netjes is, mag vol standaard. En benzine.
We kunnen eht nu afwisselen, omdat mijn moeder op vakantie is, en haar auto is hier, en soms kan ze de auto van mijn schoonouders, maar dit houd je neit vol.
Er moet een auto bijkomen.

gooigolf
08-02-2012, 22:22
Ben met je eens, maar waar die weg komt, hebben ze met spuitbussen de auto al verziekt.
Poetsen wilde niet meer, ze hadden op plaatsen er al door geschuurd.
En ik kocht op op afstand, en zag een witte golf aan. Was helemaal blij, maar viel daarna vies tegen, spuitbusje troep kan best wat vernielen.
Er waren rubbers en al wit, vandar heb ik hem nieuwe rubbers gedaan, gebruikt dan, maar gefatsoeneerd, en beige erop.
Dit leek nergens meer op, te dun, dus vlekken en blaasjes ivm vocht uit compressor, weer geschuurd. En staat grotendeels in primer.
anders had het mischien klaar kunnen zijn, en netjes erbij staan.
Maar ik kwam in de ww, en begon eraan, tijd zat.
Maar na een korte pauze kon ik ergens aan het werk komen, en ben daar erg druk mee. Maar vrouwlief moet een auto{ staion} hebben..
Ze reed in de passat, met de kinderen, en de kinderen van opvang.
En nu moet ze met soms een baby, in maxicosie
een meisje van 6
een meisje van 3
een jongen van 2
een meisje van 4
Lopend naar school, en in weer en wind.
Vandaar de noodoproep met ruilen met golf 3 variant, als die maar netjes is, mag vol standaard. En benzine.
We kunnen eht nu afwisselen, omdat mijn moeder op vakantie is, en haar auto is hier, en soms kan ze de auto van mijn schoonouders, maar dit houd je neit vol.
Er moet een auto bijkomen.
heb momentel ook niks staan ..anders had je die wel mogen hebben .
handel is rustig ..
had je nog paar mailen gestuurd maar geen reaktie meer ondvangen ..
ging over die bumper.s
had wel adres gekregen maar verder niks vernomen mischien iets misgegaan . :thumbup:
vrgr gooi .

Blaauwwiekel
08-02-2012, 23:29
Ik zat op je te wachten, de bumpers lagen los.
Ik had je mijn adres gestuurd. En heb nog steeds je mail staan.
Ik denk de man had het druk, komt nog wel, krijg vanzelf een mailtje..
Ik bood hem te koop, en de bumpers had ik nog liggen.
Maar je bent even goed welkom.. Je weet wat we zeiden..

Ps al had je een nette 5 deurs staan, is altijd beter dan lopen. hah, die kontjes van die kleintjes passen wel even naast elkaar.En maxi voorin.
Dat was al beter dan dit zo.

gooigolf
09-02-2012, 06:58
hallo ...
idd
zal even in gaten houden als er nog wat is onderweg ..
kunnen we altijd even zien ..
oke had idd erg druk maar denk aankoment weekend effe ..
had mijn eigen wat later trug dat ik verwacht had ..
vrgr gooi

Blaauwwiekel
09-02-2012, 16:29
Geen drukte gooi..
Ik heb vanmiddag telefoon gehad, van een maatje.
Die heeft de subframe en dergelijk los liggen van een andere.
Ds de diesel komt erin,volgende week en dan als de bliksum deze rijklaar maken, kan ze rijden. Kleur komt later wel eens goed. Maar aangezien ik had gehoopt dat er iemand nog een variantje had, en in de knik wilde, maar die vlieger gaat niet op.
Het is gelukkig weer richting dooi, dus laat de vorst maar opbokken.
We trekken het nog eend ag of wat uit, en dan moet het klaar zijn.
Kan ze zich vervoeren, zie later wel een keer weer.
En de bumpers kom je maar halen, je weet mij te vinden.

Golf word eerst aangepakt en zal zoals eerder in de topic vermeld staat mocht er een oplossing zijn, niet meer worden verkocht.
Bij deze.