Sjaakie
10-02-2012, 21:34
Beste VW liefhebbers,
Hierbij bied mijn VR6 aan, helaas.
Ik heb de auto gekocht omdat ik echt DOLGRAAG een VR6 wilde hebben. Ik wilde een goede, nette, eerlijke en met wat opties natuurlijk. Uiteindelijk de ware gevonden en ben er super blij mee! Helaas rij ik gewoon veeeel te veel voor een VR6 en dat is wel gebleken. Ik kocht hem op nog geen 107600km´s en nu, ja lees de begin post maar. Voor de geintresseerde zal dat wel duidelijk worden dan. Nu de auto.
Ik bied aan :
Golf III 2.8 VR6
Bouwjaar 1996
Km Stand 111569( Still going )
Kleur Groen, in de zon weer ietsje anders( de echte die-hards kunnen de kleur wel raden denk ik )
5 Deuren
Dat was de basis, nu de opties :
- Dubbele Airbag
- Climate control met werkende airco
- Lederen bekleding
- Stoelverwarming
- Zwarte hemel met zwarte abc stijlen
- Geen roest
- Harde bodem
- 17inch Audi RS wielen met ± 5,5mm Kumho banden
- Weitec schroefset van maand of 4 oud
- Radio CD
- Origineel TEX-alarm
- Ja uiteraard CV op afstand
- Boekjes, VW Dealer onderhouden, Als je hem na de dealer breng kan het wel eens zo zijn dat je nog steeds Mobiliteits garantie heb, pin me er niet op vast
- Bescheiden uitlaat eronder, zeker geen herrie pijp
- Nederlands geleverde auto
- 3e eigennaar
Beetje deze dingen. Foto's, heb ik helaas nog niet voor jullie maar die wilde ik morgen gaan maken als de auto gewassen is.
Het is echt gewoon een super nette auto die nog jaren mee kan.
voor zover ik weet heeft die 1 min punt en dat is dat er ik geloof 3 kleine re-style deukjes in zitten, maar niks ernstigs. Ik kan me er niet aan storen in ieder geval.
Hij hoeft niet snel weg ofzo, heb nog een golf 2 diesel die ook de weg op kan als het moet.
Als je intresse heb, vragen, opmerkingen maakt het ook uit. Bel of mail me gerust. Testpiloten zit ik niet op te wachten maar dat doet niemand denk ik.
nul zeg 12 94 83 30 Sjaakie.b(apenstaartje)gmail(punt)com
Vraagprijs van deze wagen is 4950, omdat het moet kunne, maar het is een vraagprijs!!!
Groeten, Sjaak
Hierbij bied mijn VR6 aan, helaas.
Ik heb de auto gekocht omdat ik echt DOLGRAAG een VR6 wilde hebben. Ik wilde een goede, nette, eerlijke en met wat opties natuurlijk. Uiteindelijk de ware gevonden en ben er super blij mee! Helaas rij ik gewoon veeeel te veel voor een VR6 en dat is wel gebleken. Ik kocht hem op nog geen 107600km´s en nu, ja lees de begin post maar. Voor de geintresseerde zal dat wel duidelijk worden dan. Nu de auto.
Ik bied aan :
Golf III 2.8 VR6
Bouwjaar 1996
Km Stand 111569( Still going )
Kleur Groen, in de zon weer ietsje anders( de echte die-hards kunnen de kleur wel raden denk ik )
5 Deuren
Dat was de basis, nu de opties :
- Dubbele Airbag
- Climate control met werkende airco
- Lederen bekleding
- Stoelverwarming
- Zwarte hemel met zwarte abc stijlen
- Geen roest
- Harde bodem
- 17inch Audi RS wielen met ± 5,5mm Kumho banden
- Weitec schroefset van maand of 4 oud
- Radio CD
- Origineel TEX-alarm
- Ja uiteraard CV op afstand
- Boekjes, VW Dealer onderhouden, Als je hem na de dealer breng kan het wel eens zo zijn dat je nog steeds Mobiliteits garantie heb, pin me er niet op vast
- Bescheiden uitlaat eronder, zeker geen herrie pijp
- Nederlands geleverde auto
- 3e eigennaar
Beetje deze dingen. Foto's, heb ik helaas nog niet voor jullie maar die wilde ik morgen gaan maken als de auto gewassen is.
Het is echt gewoon een super nette auto die nog jaren mee kan.
voor zover ik weet heeft die 1 min punt en dat is dat er ik geloof 3 kleine re-style deukjes in zitten, maar niks ernstigs. Ik kan me er niet aan storen in ieder geval.
Hij hoeft niet snel weg ofzo, heb nog een golf 2 diesel die ook de weg op kan als het moet.
Als je intresse heb, vragen, opmerkingen maakt het ook uit. Bel of mail me gerust. Testpiloten zit ik niet op te wachten maar dat doet niemand denk ik.
nul zeg 12 94 83 30 Sjaakie.b(apenstaartje)gmail(punt)com
Vraagprijs van deze wagen is 4950, omdat het moet kunne, maar het is een vraagprijs!!!
Groeten, Sjaak