sven86c
11-02-2012, 20:57
hallo,
sinds een 2 maand doet mijn linkervoorraam raar,
het raam had al een poosje dat het de ene keer wel reageerde en dan weer niet.
nu heb ik het probleem dat het raam electrisch naar beneden is gegaan maar niet meer omhoog wil..
heb tevens mijn dashboard eruit gehaald (door geknoei van de vorige eigenaar)
hierbij ben ik alle kabelbomen gaan nalopen (stoelverwarming etc)
ik heb de kabelboom vn de deur Links Voor nagekeken maar kan er niks aan vinden de draden lijken mooi en in mijn knikpunt van de deur is het ook redelijk (niet netjes maar wel werkend)
tevens heb ik het probleem erbij dat er wel verlichting in mijn schakelaar is maar niet reageerd?
ook op dezelfde schakelaar (Links Voor) reageert het rechterraam alleen voor het omhoog en niet naar beneden?
als ik datzelfde raam bedien op de eigen schakelaar gaat het raam wel omhoog?
ook hoor ik wel een relaitje klikken in de rechterdeur maar niet in de linker deur?
ook al schema.s bekeken en zekeringen bekeken maar snap er geen zak van
wie heeft dit ook aleens gehafd?
help zeer dringend!! :screwy:
sinds een 2 maand doet mijn linkervoorraam raar,
het raam had al een poosje dat het de ene keer wel reageerde en dan weer niet.
nu heb ik het probleem dat het raam electrisch naar beneden is gegaan maar niet meer omhoog wil..
heb tevens mijn dashboard eruit gehaald (door geknoei van de vorige eigenaar)
hierbij ben ik alle kabelbomen gaan nalopen (stoelverwarming etc)
ik heb de kabelboom vn de deur Links Voor nagekeken maar kan er niks aan vinden de draden lijken mooi en in mijn knikpunt van de deur is het ook redelijk (niet netjes maar wel werkend)
tevens heb ik het probleem erbij dat er wel verlichting in mijn schakelaar is maar niet reageerd?
ook op dezelfde schakelaar (Links Voor) reageert het rechterraam alleen voor het omhoog en niet naar beneden?
als ik datzelfde raam bedien op de eigen schakelaar gaat het raam wel omhoog?
ook hoor ik wel een relaitje klikken in de rechterdeur maar niet in de linker deur?
ook al schema.s bekeken en zekeringen bekeken maar snap er geen zak van
wie heeft dit ook aleens gehafd?
help zeer dringend!! :screwy: