PDA

View Full Version : Fataal ongeval met een Golf mkIII


VwJarnoGT
13-02-2012, 12:12
Tragisch ongeval, met een Golf uiteraad :screwy: Hoeveel nog?

http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/17415/16-jarig-meisje-overleden--3-gewonden-video.html

René
13-02-2012, 12:16
Trieste zaak inderdaad...maar had net zo goed in een Opel, Toyota of Mercedes kunnen zijn..

DoriDaan
13-02-2012, 12:24
Bestuurder zonder RBW.. wat een topper zeg... HIJ had eigenlijk het leven moeten laten.. (sorry voor mijn mening)

KevinIbiza
13-02-2012, 12:50
Helemaal mee eens!
Wat een enorme &#@(@&$( om zonder rijbewijs met 3 passagiers te gaan rijden :screwy:
Ophangen aan de hoogste boom die er is

Hennuh
13-02-2012, 15:15
Verschrikkelijk, ik hoop dat de bestuurder zijn welverdiende straf krijgt.

brabomk1g60
13-02-2012, 19:31
meiden zijn net zo dom......
Om bij iemand in te stappen die geen roze papierke heeft.
Erg klote voor de familie dat wel...

De Pul
13-02-2012, 19:36
iemand nog een tdi?staat bij scheemda naast de vangrail;)

maar idd,niet erg slim om in te stappen,maar ook niet om zonder rbw te gaan rijden met 3 anderen.niemand zegt dat ie gedronken had of te hard reed,maar je gaat wel automatisch zo denken.

DoriDaan
14-02-2012, 11:53
meiden zijn net zo dom......
Om bij iemand in te stappen die geen roze papierke heeft.
Erg klote voor de familie dat wel...

Ben ik het mee eens.. maar goed zullen wel jonge grietjes zijn geweest en ter goeder trouw ingestapt.. :(

Sterkte voor de familie gewenst...

Ronal_Driver
08-03-2012, 22:08
Ben ik het mee eens.. maar goed zullen wel jonge grietjes zijn geweest en ter goeder trouw ingestapt.. :(

Sterkte voor de familie gewenst...

Het meisje die overleden is is een nicht van een collega van mij.
Wat ik er van begrepen heb waren ze weg met school en zouden ze aan het einde van de dag weer terug gaan met de bus. Een van de meiden werd opgehaald door boven genoemde bestuurder en de andere twee zijn ook ingestapt. jongen reed veel te hard en is de macht over het stuur kwijt geraakt. plus geen een van de twee meiden die er ook bij waren wisten niet dat de bestuurder geen rijbewijs had

Sponze®
10-03-2012, 14:54
Het meisje die overleden is is een nicht van een collega van mij.
Wat ik er van begrepen heb waren ze weg met school en zouden ze aan het einde van de dag weer terug gaan met de bus. Een van de meiden werd opgehaald door boven genoemde bestuurder en de andere twee zijn ook ingestapt. jongen reed veel te hard en is de macht over het stuur kwijt geraakt. plus geen een van de twee meiden die er ook bij waren wisten niet dat de bestuurder geen rijbewijs had

Vlakbij ons gebeurd hier... Je hoort de wildste verhalen, waarvan ik
weet dat enkelen echt waar zijn... t Was niet gezellig in de auto voordat
het ongeluk is gebeurd, laten we t daar maar op houden...

Ronal_Driver
10-03-2012, 15:01
Vlakbij ons gebeurd hier... Je hoort de wildste verhalen, waarvan ik
weet dat enkelen echt waar zijn... t Was niet gezellig in de auto voordat
het ongeluk is gebeurd, laten we t daar maar op houden...

Ik heb dit van de persoon die in goed contact staat met de nabestaanden dus dan lijkt het me dat hij me geen onzin verteld

UsaGolfHenk
10-03-2012, 18:04
Gebeurd vaak genoeg dat iemand al lange tijd zonder rijbewijs rijdt en je er dus vanuit gaat dat hij er een heeft.

Helaas sterven altijd de verkeerde

Sponze®
11-03-2012, 20:35
Ik heb dit van de persoon die in goed contact staat met de nabestaanden dus dan lijkt het me dat hij me geen onzin verteld

Dat heb ik ook niet beweerd ;) Klopt wat je hebt gezegd, maar t verhaal
is niet volledig. Lang verhaal kort: Van mij mag de bestuurder de ergste
straf opgelegd krijgen die mogelijk is.

Tjaap
11-03-2012, 20:39
Gebeurd vaak genoeg dat iemand al lange tijd zonder rijbewijs rijdt en je er dus vanuit gaat dat hij er een heeft
Sterker nog. Een kennis van Marc en mij werkte voor het rijk en kreeg zelfs een auto van de zaak. Werkgever had nooit gevraagd of hij wel een rijbewijs had.

Ronal_Driver
17-03-2012, 18:50
Dat heb ik ook niet beweerd ;) Klopt wat je hebt gezegd, maar t verhaal
is niet volledig. Lang verhaal kort: Van mij mag de bestuurder de ergste
straf opgelegd krijgen die mogelijk is.

Ja daar ben ik het helemaal met je eens, enorme doodschop verkopen die vent