Log in

View Full Version : Inbouw TDI 1Z golf 2

wokkel88
13-02-2012, 19:03
Hallo,

Ik weet dat er veel over inbouw tdi in een golf 2 vermeld staat op site's maar ik heb geen 1 gevonden waar alles duidelijk werd aangegeven waar ik een antwoord op zoek.

Ik wil een golf 3 tdi 1Z motor in een golf 2 bouwen en ben van plan om de versnellingsbak en de stuurhuis ook over te zetten en heb ik een aantal vraagjes.

Past de hele subframe van een golf 3 eronder of moet je dit aanpassen ivm de voorste stuk. en voorste motorsteun?
hoe zit het met de aandrijfassen , een golf 2 is iets smaller dan een golf 3 moeten deze ingekort worden of passen ze van een 1.6d of td ? en kunnen die de krachten aan ?

draagarmen van een golf 2 passen die in de subframe en zijn die ook uitgevoerd met stabilisatie stangen ?

de fusee kunnen die van een golf 3 eronder ? of is het mogelijk om op de originele fusee geventileerde schijven te monteren die origineel op de tdi zitten ?

Mvg Tim

Mk1driver
13-02-2012, 19:25
Wat je wilt weten is 100% allemaal te vinden hier hoor.

De Pul
13-02-2012, 19:27
Wat je wilt weten is 100% allemaal te vinden hier hoor.
daarom :thumbup: ik vind het wel best,ik ben niks te beroerd om iets uit te leggen,maar dat iedereen zomaar topics opent over hetzelfde onderwerp gaat nergens over.no offence wokkel.

gooigolf
13-02-2012, 19:43
hallo ...

al je andwoorden kun je hier gewoon vinden ..
bekijk de topics over de inbouw tdi en je word beloond
succes

Dokter D
13-02-2012, 21:40
Een goede voorbereiding is in dit geval het halve werk.
Door de diverse topics door te lezen leer en zie je erg veel handige oplossingen.
Ga er een paar avonden rustig voor zitten en lees deze topics door.
Per subforum kun je de search gebruiken, dit zoekt erg makkelijk.

Tip: kijk ook vooral bij het subforum "watergekoelde projecten"

tdiwolf
14-02-2012, 18:07
ach als je een beetje met lego kunt spelen, is het toch kinderspel :D