PDA

View Full Version : Ervaringen Van Deijzen taxaties acceptatie verzekeraar

Typ 81
16-02-2012, 15:13
Hallo,

Twee weken geleden is mijn Audi getaxeerd door Van Deijzen taxaties te Aalsmeer. Ik heb op het VF forum wat gezocht en een aantal oldtimerbezitters waren zeer te spreken over van Deijzen.

Nu het volgende: mijn verzekeraar accepteert het taxatierapport niet, omdat van Deijzen niet is aangesloten bij de FEHAC of een andere organisatie waarvan ik de naam vergeten ben. De beste man beweert dat hij nog niet eerder van dit probleem heeft gehoord.

Nu heb ik nog twee andere verzekeraars geprobeerd en ook zij accepteren het taxatierapport van van Deijzen niet. Ik voel me dus behoorlijk in de spreekwoordelijke aap gelogeerd voor € 110,-.

Wie heeft er ervaringen met van Deijzen op acceptatiegebied en welker verzekeraars accepteren het rapport wel?

Marcski
16-02-2012, 15:38
Dat kan ik me voorstellen, je hebt in ieder geval geleerd eerst de verzekeringsmaatschappij te bellen of zij niet een taxateur aanbevelen ;)

Langs de andere weg, bel Van Deijzen eens of hij een verkeringsmaatschappij aanbeveelt die zijn taxaties wel accepteren en sluit je polis over

Typ 81
16-02-2012, 22:10
Ja ik heb inderdaad wel een lesje geleerd ;)

Iemand nog ervaringen met van Deijzen?

sixpack
17-02-2012, 05:44
Nee, maar ik heb voordat ik (panders taxaties in mijn geval)mijn verzekerings maatschapij gevraagd of ze akkoord waren met de taxateur.

(telefonisch, ook de naam gevraagd wie ik aan de telefoon had van de maatschapij)

Wat marc zegt kun je idd doen, lijkt me achteraf de beste optie.