PDA

View Full Version : Golf 4 intérieur


Bote
25-02-2012, 15:30
Hoi,

Wie heeft er veel verstand van het interieur van een Golf 4 van 1997 t/m 2004?
Ik wil graag wat weten over de stoel maten en de verschillen in de verschillende uitvoeringen en bouwjaren van een Golf 4.

Groet,

roy-mk1
25-02-2012, 15:32
Wat wil je weten dan??

SteffenUS
26-02-2012, 10:31
Dit is inderdaad wel een erg algemene vraag.
Wat ik zelf wel heb ondervonden is dat recaro stoelen iets breder zijn dan de standaard highline stoelen. Ik heb een originele armsteun voorin en mijn recaro's gaan hier maar net langs , terwijl ik bij de highline stoelen meer ruimte hadden tussen de armsteun en de zijkant van de stoel.

Bote
26-02-2012, 14:11
Dit is inderdaad wel een erg algemene vraag.
Wat ik zelf wel heb ondervonden is dat recaro stoelen iets breder zijn dan de standaard highline stoelen. Ik heb een originele armsteun voorin en mijn recaro's gaan hier maar net langs , terwijl ik bij de highline stoelen meer ruimte hadden tussen de armsteun en de zijkant van de stoel.

Hoi,

Ja ik heb nu Trendline stoelen maar die zijn vrij kort, laag en smal. Ik had gedacht om er nieuwe vulling in te zetten want de stoel is al 200.000KM+ bezeten. Nu is de vraag of dat zin heeft of dat ik beter andere stoelen kan zoeken.
Bij Golf 2 bijvoorbeeld hebben ze standaard stoelen uit 1989 die zijn kort en ruk. Maar in 1990 zijn diezelfde stoelen aangepast, ze zijn aan de zitting langer en de rugleuning hoger, en die stoelen zijn perfect kan er zo 10 tot 12 uur op zitten met geen enkel probleem. Met die Trendline stoelen wil ik na een uur al uit die auto vluchten, niet de bedoeling. En om nou type 2 stoelen in een type 4 te proppen gaat wat te ver.
Wie weet wat de beste stoelen in een type 4 zijn, of het verschil er tussen.

Groet,

vag912
13-03-2012, 18:43
Konïg interieurtje ;)

Spijker
15-03-2012, 13:36
Leer recaro. Heb ik ook