Mieztdi
01-03-2012, 21:21
Bij deze bied ik mijn corrado te koop aan na 3 jaar met plezier erin gereden te hebben.
De corrado heb ik sinds 28-02-2009 in mijn bezit, overgenomen van mijn broer deze heeft hem destijds helemaal vanaf de grond terug opgebouwd.
Ik verkoop de auto omdat ik iets anders/nieuwer wil, hopelijk is er een liefhebber voor te vinden, hieronder staat wat informatie over de corrado.
Carrosserie:
- 1991 G60, ongevalvrij km. stand 188.000km
- Audi A6 deurklinken
- Ruitensproeiergaten in motorkap dichtgelast (sproeier zit onder kap)
- Bonrath enkele wisser
- Rieger grille met booskijker
- Gat tbv ruitenwisser achterklep dichtgelast
- Emblemen achter verwijderd
- Uitlaatuitsparing + gat sleepoog achterbumper gecleaned
- Ca. 7 jaar geleden compleet overgespoten in parelmoer blauw (buiten, binnen en onder motorkap) lak is nog in nieuwstaat, staat binnen onder een doek en wordt weinig mee gereden en regelmatig gepoetst
- Edition mike achterlichten, volledig rood
Motor:
- Audi S3 motor (APY 210pk) gekocht met ca. 60.000km nu ca. 75.000km (aankoopbon aanwezig) tevens motorverklaring PON aanwezig
- Originele Bosch Motronic motormanagement zonder startonderbreker
- 76mm downpipe (RVS)
- 63,5mm uitlaat incl. racekat en magnaflow einddemper (RVS)
- Custom made intercooler (golf G60 grootte)
- Golf rallye radiateur met 2 spal ventilatoren
- Afgedraaid G60 vliegwiel en Sachs sportkoppeling en drukgroep
- Forge bypassvalve
- Extra chip aanwezig (250pk/400nm), op het moment niet gemonteerd (los uitwisselbaar d.m.v. een ingesoldeerd voetje)
- Extra Bosch benzinepomp onder de auto, de originele in de tank kon niet genoeg benzine leveren i.c.m. de aangepaste chip
- Accu in de kofferbak gemonteerd
- Kleppendeksel, buis van turbo naar IC dynamo etc. zwart gespoten
- Blauwe siliconen slangen
- Diverse delen gepolijst
- Massieve rubberen motorsteun voor en achter aan distributiezijde
Onderstel:
- ca. 7 jaar geleden gestraald en gepoedercoat
- alle rubbers vervangen door powerflex
- alle slijtageonderdelen vervangen
- KW variant 2 schroefset (geen inox)
- Staalomvlochten remslangen
- Omgebouwd naar 5x100 (achter vr6 schijven, voor vr6 naaf in G60 fusee en vr6 homokineten, TT-remmen 312mm aan de voorzijde
- Stuurbekrachtiging verwijderd
- ABS verwijderd
- Audi TT-parabool wielen, gepolijst en voorzien van nog goede Dunlop Sp9000 banden zou voor het mooie opnieuw gepolijst kunnen worden
Interieur
- Zwart leer in nette staat, verwarmd, geen recaro
- Wiechers rolbeugel met kruis, gepolijst
- Air-fuel, turbodruk en oliedrukmeter
De auto is altijd netjes onderhouden en er is nooit geld op bespaard, hij heeft in mijn bezit ook altijd binnen in de garage gestaan onder een doek.
Er zijn echter ook wat kleine minpuntjes: er zit steenslag op de voorbumper, verder werkt het bijrijdersraam alleen maar vanaf het knopje aan de bijrijderskant (zal iets kleins zijn)
Eventueel kabelboom bij te leveren om terug naar g60 te bouwen.
De auto is op 30-11-2010 getaxeerd voor de verzekering op een bedrag van €14.000,-
De vraagprijs is €10.000,-
Serieus geïnteresseerden kunnen mij mailen: pilki35 (at) hotmail.com met vragen of om een afspraak te maken.
Opbouwtopic van mijn broer
http://forum.corrado-club.nl/main_frames.php?bottom_mode=1&forum_id=592377
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HO4QBSMN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TMVLA7JI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IGCA7UVP.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EVAR8TXU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHDSHMZY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-URZOGXYA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6URD7UD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-44WTRB8C.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SE6ZQFJD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TO7CV6T8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XILUEWRY.jpg
De corrado heb ik sinds 28-02-2009 in mijn bezit, overgenomen van mijn broer deze heeft hem destijds helemaal vanaf de grond terug opgebouwd.
Ik verkoop de auto omdat ik iets anders/nieuwer wil, hopelijk is er een liefhebber voor te vinden, hieronder staat wat informatie over de corrado.
Carrosserie:
- 1991 G60, ongevalvrij km. stand 188.000km
- Audi A6 deurklinken
- Ruitensproeiergaten in motorkap dichtgelast (sproeier zit onder kap)
- Bonrath enkele wisser
- Rieger grille met booskijker
- Gat tbv ruitenwisser achterklep dichtgelast
- Emblemen achter verwijderd
- Uitlaatuitsparing + gat sleepoog achterbumper gecleaned
- Ca. 7 jaar geleden compleet overgespoten in parelmoer blauw (buiten, binnen en onder motorkap) lak is nog in nieuwstaat, staat binnen onder een doek en wordt weinig mee gereden en regelmatig gepoetst
- Edition mike achterlichten, volledig rood
Motor:
- Audi S3 motor (APY 210pk) gekocht met ca. 60.000km nu ca. 75.000km (aankoopbon aanwezig) tevens motorverklaring PON aanwezig
- Originele Bosch Motronic motormanagement zonder startonderbreker
- 76mm downpipe (RVS)
- 63,5mm uitlaat incl. racekat en magnaflow einddemper (RVS)
- Custom made intercooler (golf G60 grootte)
- Golf rallye radiateur met 2 spal ventilatoren
- Afgedraaid G60 vliegwiel en Sachs sportkoppeling en drukgroep
- Forge bypassvalve
- Extra chip aanwezig (250pk/400nm), op het moment niet gemonteerd (los uitwisselbaar d.m.v. een ingesoldeerd voetje)
- Extra Bosch benzinepomp onder de auto, de originele in de tank kon niet genoeg benzine leveren i.c.m. de aangepaste chip
- Accu in de kofferbak gemonteerd
- Kleppendeksel, buis van turbo naar IC dynamo etc. zwart gespoten
- Blauwe siliconen slangen
- Diverse delen gepolijst
- Massieve rubberen motorsteun voor en achter aan distributiezijde
Onderstel:
- ca. 7 jaar geleden gestraald en gepoedercoat
- alle rubbers vervangen door powerflex
- alle slijtageonderdelen vervangen
- KW variant 2 schroefset (geen inox)
- Staalomvlochten remslangen
- Omgebouwd naar 5x100 (achter vr6 schijven, voor vr6 naaf in G60 fusee en vr6 homokineten, TT-remmen 312mm aan de voorzijde
- Stuurbekrachtiging verwijderd
- ABS verwijderd
- Audi TT-parabool wielen, gepolijst en voorzien van nog goede Dunlop Sp9000 banden zou voor het mooie opnieuw gepolijst kunnen worden
Interieur
- Zwart leer in nette staat, verwarmd, geen recaro
- Wiechers rolbeugel met kruis, gepolijst
- Air-fuel, turbodruk en oliedrukmeter
De auto is altijd netjes onderhouden en er is nooit geld op bespaard, hij heeft in mijn bezit ook altijd binnen in de garage gestaan onder een doek.
Er zijn echter ook wat kleine minpuntjes: er zit steenslag op de voorbumper, verder werkt het bijrijdersraam alleen maar vanaf het knopje aan de bijrijderskant (zal iets kleins zijn)
Eventueel kabelboom bij te leveren om terug naar g60 te bouwen.
De auto is op 30-11-2010 getaxeerd voor de verzekering op een bedrag van €14.000,-
De vraagprijs is €10.000,-
Serieus geïnteresseerden kunnen mij mailen: pilki35 (at) hotmail.com met vragen of om een afspraak te maken.
Opbouwtopic van mijn broer
http://forum.corrado-club.nl/main_frames.php?bottom_mode=1&forum_id=592377
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HO4QBSMN.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TMVLA7JI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IGCA7UVP.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EVAR8TXU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHDSHMZY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-URZOGXYA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-L6URD7UD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-44WTRB8C.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SE6ZQFJD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TO7CV6T8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XILUEWRY.jpg