PDA

View Full Version : Kwaliteit van Imitatie armsteunen Golf4 iemand ervaring?


GerardMkIIVR6
08-03-2012, 14:56
Iemand ervaring met de imitatie armsteunen voor een Golf4?
Is het een beetje kwaliteit zo welke moet ik dan hebben?
Weet het heb het liefst orgineel maar ga echt geen 75/100 euri voor een armsteuntje betalen in deze tijd :D
Dus wie weet meer? :thumbup:

Gerben
08-03-2012, 15:11
Ik heb er ook eentje in gehad, en die was niet zo best. Keihard plastic en verstelling was wat gammel, de originele is een stuk degelijker.

Schaap en Bron heeft ze ook altijd wel liggen volgens mij, die niet wat goedkoper?

Neill_s
08-03-2012, 15:12
Ik heb in mijn Bora een kamei steun gehad (van de dealer :) ) maar die vnd ik matig. Steunde wel, maar ging voor m'n gevoel snel doorhangen naar voren, dus dan ligt je arm niet echt lekker meer. Ook konden de huissleutels er gewoon uit worden gestolen, maar of dat aan de steun lag weet in niet zeker :D

Dus, ook in deze dure tijden zou ik geen ARMsteun kopen maar toch doorsparen voor kwaliteit ;)

GerardMkIIVR6
08-03-2012, 15:49
Ik heb er ook eentje in gehad, en die was niet zo best. Keihard plastic en verstelling was wat gammel, de originele is een stuk degelijker.

Schaap en Bron heeft ze ook altijd wel liggen volgens mij, die niet wat goedkoper?

Ja Schaap&Bron zijn altijd stuk :D
Dus imi is KUT :D


Ik heb in mijn Bora een kamei steun gehad (van de dealer :) ) maar die vnd ik matig. Steunde wel, maar ging voor m'n gevoel snel doorhangen naar voren, dus dan ligt je arm niet echt lekker meer. Ook konden de huissleutels er gewoon uit worden gestolen, maar of dat aan de steun lag weet in niet zeker :D

Dus, ook in deze dure tijden zou ik geen ARMsteun kopen maar toch doorsparen voor kwaliteit ;)

Ja Kamei hoort toch ook kwaliteit te zijn :screwy:
En gaat mij niet echt om het steunen gaat mij voor de looks en wat details ;)
En heb het geld er wel voor een maar vindt het een beetje TO much voor iets simpels als een armsteun :D

Richard
08-03-2012, 16:33
schaapbron van t weekend nog zowiezo 5 hele gezien..even een keer langsgaan, kun je gelijk die v5 bekijken

RoyZ
08-03-2012, 16:46
Ik heb de imitatie van de originele toendertijd van 36 euro gekocht. Is gewoon goed ;)

ml-cartech
25-04-2012, 17:58
Zeer slechte ervaringen mee!. De armsteun die kraakte aan alle kanten + na 3 maanden wou ik de armsteun er af halen brak een gehele poot af. Zeer slechte en zwakke kwaliteit + als je met je arm er op gaat hangt die ook weer 1 cm extra naar beneden. TIP: koop een 2de hands OEM armsteun. Heb ik toen ook gedaan

VeeDubber
25-04-2012, 18:29
De kamei is af te stellen met het inbusje in het schanierpunt...

GerardMkIIVR6
26-04-2012, 07:58
Heb alweer tijden een orginele dus toch maar orgineel ;)