PDA

View Full Version : GESTOLEN


snellesjaak
29-01-2004, 11:51
Ik kreeg gisteren te horen dat bij een vriend van mij zijn golf 2 gti gestolen is. Het verhaal achter de diefstal is behoorlijk ziek,maar ik zal het ff kort uitleggen.

De golf was gekocht als donorauto voor een corrado. Uiteindelijk zou het onderblok in de corrado geplaatst worden en de rest van de gti in losse delen verkocht worden. Tijdelijk zaten onder de golf 17 inch mas italia velgen die net gepolijst waren. KANSLOZEN hebben vorige week drie van de vier wielen gejat (vierde wiel ging niet los ivm slotbout) en hebben dus gisteren uit pure frustratie de rest van de auto ook maar meegenomen. Wat super k*t is!

Omschrijving van de golf:
golf 2 gti 16v
uitvoering:special
kleur:donker grijs
kenteken: NT-PP-82
geen dashboard (los in de auto)
geen interieur
spaghettispruitstuk,ovale dtm
paars kleppendeksel
Koppeling slipt ivm olielekkage.

4x 17" mas italia wielen met gepolijste rand en zwart gespoten 5 spaken, . banden zijn 205/40/17 nanko.

Krijgt iemand iets van deze auto aangeboden of weet misschien iets meer van deze diefstal dan hoor ik dat graag.

Plaats waar de auto gestolen is:
Amstelkade in Woerdense Verlaat
provincie Zuid-holland (tegen de provincie Utrecht aan)

Alvast bedankt
snellesjaak@hotmail.com

MaceNL
29-01-2004, 11:54
Sow dat is idd wel zuur en zeer brutaal :(

Ik zal kijken op marktplaats.nl

FMA
29-01-2004, 11:55
misschien een fototje van de velgen erbij?

snellesjaak
29-01-2004, 12:25
Zal kijken of ik een foto van de velgen kan vinden, maar ze zijn redelijk zeldzaam dus dat wordt lastig.

Zestienkleppen
29-01-2004, 12:30
Brutaal zeg! Stond laatst bij een dealer, die had een mooie wolfsburg staan, was het hele interieur uit gejat, incl stuur badges lijsten etc etc.

Echt heel asociaal (en de politie doet niks).

FMA
29-01-2004, 12:33
Zal kijken of ik een foto van de velgen kan vinden, maar ze zijn redelijk zeldzaam dus dat wordt lastig.
misschien dat dat het juist gemakkelijk maakt. als ze zeldzaam zijn zullen ze ook niet zo vaak aangeboden worden op marktplaats bv

Heleen
29-01-2004, 12:51
Nee maar die wielen zijn vaak al verkocht voordat ze gejat zijn, degene die ze wel op marktplaats gaat aanbieden is niet erg slim :neenee: Zonde hoor.. sterkte ermee!!

niels_g60-power
29-01-2004, 14:38
dat is klote en die hufters worden idd steeds brutaler.
Succes er mee en ik zal goed opletten

snellesjaak
29-01-2004, 15:16
Bedankt iedereen voor de reacties! heb nog geen foto van de velgen, ben wel hard op zoek. ps: heeft iemand misschien de site van Mas wielen uit Italie?

Heleen
29-01-2004, 15:22
Ik had het al geprobeerd op www.mas-italia.it maar dat is weer wat anders :D En ik ben niet zo goed in Italiaans helaas :(

snellesjaak
29-01-2004, 15:25
Mijn italiaans is ook niet meer wat het geweest is...

Gert
29-01-2004, 15:33
Die site van jou leen is een dealer in verschillende autos
Italiaans koken heeft dus toch zo zijn voordelen soms

Zeg maar welke het is ..

http://www.aaatire.com/mas.html

snellesjaak
29-01-2004, 15:45
http://www.aaatire.com/images/gipsy.jpg

Het zijn deze. Bedankt Gert voor je snelle reactie.

Allart-Ghetta
29-01-2004, 17:12
Brutaal zeg! Stond laatst bij een dealer, die had een mooie wolfsburg staan, was het hele interieur uit gejat, incl stuur badges lijsten etc etc.

Echt heel asociaal (en de politie doet niks).

Ja lekkere gasten hè die Golf rijders........
Kan je beter een auto gaan rijden waar niet zo veel handel in zit qua onderdelen.