PDA

View Full Version : Texalarm Golf 4 werkt niet.


Bote
12-03-2012, 15:49
Wie heeft er verstand van een Golf 4 Texalarm.
Het alarm is uitgezet. Ik vraag me af waarom en of ik het weer aan kan zetten.
Deurvergrendeling werk wel en de afstandbediening ook. De stekker van de speaker onder de motorkap is losgekoppeld, als ik die aansluit doet het alarm niets. Lampje in de deur knipperd ook niet.
Misschien ergens een zekering?

Alvast bedankt!

Sjeesbeest
12-03-2012, 17:55
Zal waarschijnlijk met 1 van je deursloten te maken hebben, daar zit namelijk een contact in die doorgeeft of je deur gesloten is. Het ledje in je deur geeft alleen het signaal "alle deuren gesloten" aan. Tevens zit er een microswitch in je motorkapslot.

Eerst maar eens uitlezen of je ergens een deurslotprobleem heb, er zit hier op het forum een handige harrie die dit voor je kan repareren. (FrankVr6 )

Bote
13-03-2012, 10:37
Ok bedankt,
Liever ga ik er zelf mee bezig, of iemand in de buurt van Groningen moet tijd over hebben om te helpen.
Als iemand schema's of inbouw methodes weet graag. En hoe het systeem gemeten kan worden of opnieuw opgestart/gereset kan worden.

Alvast bedankt

Bote
28-03-2012, 21:13
De verlichting schakelaar in het rechter deur slot werkt niet. (Ik hoop kapot soldeer in de schakelaar). Zou dit effect hebben of het funtioneren van het alarm?

Sjeesbeest
28-03-2012, 21:17
Ja

Bote
28-03-2012, 21:22
Ja

Als je het systeem uitleest en de schakelaar van de verlichting rechter deur is kapot en de stekker van de speaker van het alarm ligt los, welke foutmelding kun je dan verwachten?
Bedankt,

John
29-03-2012, 17:39
ik zou het alarm er uit halen en voor een ander merk gaan.
heb ook ooit texalarm gehad en niks als problemen er mee.
hoor er meerdere klachten over.